niedziela, 14 października 2012

Papierowa różyczka i tusal

Witam w niedzielne popołudnie:)
Dzisiaj koniecznie muszę się pochwalić różyczkami z papieru, a konkretnie z kartek starej książki telefonicznej, tak na marginesie to dużo z niej można zrobić:)))
Kurs ze sposobem wykonania pokazała Magda TUTAJ jeszcze raz Madziu, bardzo Ci dziękuję:)))
Dzisiaj zrobiłam od razu dwie, pomalowane są cieniami i polakierowane:)
To jest pierwsza, co zresztą widać:)


a ta druga, myślę, że troszkę ładniejsza
 Zrobiłam im wspólne zdjęcie:)))
Jak już wyciągnęłam papierki to zrobiłam, jeszcze kokardę, którą pokazała Jotkaa
Zdecydowanie łatwiejsza w wykonaniu niż różyczki!
Ale ostatnio obiecywałam post zimowy i w związku z tym pokazuję pierwsze śnieżynki, na razie szydełkowe, a nie te prawdziwe:))
Dzisiaj też kolejna odsłona tusalu, to też pokazuję swój słoiczek tym razem nie spóźniony:))
Zmykam, bo kolejka do komputera!
Pozdrawiam słonecznie:)
Pa pa!!!!




19 komentarzy:

  1. Très jolies roses en papier ! Les décorations de Noël sont aussi superbes, tout comme le couvercle du bocal !
    Bonne semaine !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu, no ślicznie wyszły Ci te różyczki i zdjęcia takie ładne :)

    A kokarda wygląda skomplikowanie...

    pozdrawiam cieplutko

    PS świetne śnieżynki !!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne śnieżynki :)
    a kwiatki papierowe wyglądają fajnie!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudowności.
    Będziecie mieli śliczną choinkę z tymi śnieżynkami, no chyba że pójdą do ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są te śnieżynki białe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne są te papierowe cudeńka :) Może i ja spróbuję zrobić taką różyczkę ?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wyglądają papierowe różyczki,a gwiazdki przepiękne i jaka ilość.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Różyczki prezentują się przepięknie , też mam ochotę zrobic sobie takie , a gwiazdki są po prostu boskie , uwielbiam takie gwiazdki na choince pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Różyczki są rewelacyjne.Bardzo mi się podobają.A tymi pięknymi śnieżynkami przypominasz, że rzeczywiście należy się brać za ozdoby:))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Różyczki jak na pierwsze to naprawdę rewelacyjne, kokardka również, brawo :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Róże rewelacja. Już zima? brr nie lubię zimy. Zapraszam do mnie na wymiankę

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne róże!!! Wcale nie wydać, że pierwszy raz robiłaś, zdolna z Ciebie osóbka!!! Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gosiu, przecudne te bielutkie gwiazdeczki :) też muszę się za nie zabrać. A różyczki bardzo pomysłowe. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne gwiazdki
    róża i kokardka bardzo pomysłowe, dzięki za namiary na kursy

    OdpowiedzUsuń
  15. Różyczki piękne:) Po prostu pełen profesjonalizm:)
    Kokardka ciekawa i wygląda na trudną:)
    A takie gwiazdeczki - śnieżynki to są przecudne! Nie to co te prawdziwe, które później muszę odśnieżać;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Różyczki są bardzo ładne. Ciekawy sposób na wykorzystanie starej książki telefonicznej. Kolekcja śnieżynek już całkiem pokaźna. Ja mam kilka zrobionych przez siostrę od zeszłego roku, ale może poproszę ją o więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kokardka i różyczki - rewelacja! A śnieżynki będą pięknie wyglądać na choince ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. I love your rose; it's so pretty and creative. Beautiful projects!

    OdpowiedzUsuń