wtorek, 13 sierpnia 2019

Pamiątki chrztu

Witam!!!
Dziś weszłam na bloga i odkryłam, że równo dwa miesiące NIC sie tu nie działo:( Boję się, że po tych ośmiu latach wypalił sie mój zapał do blogowania, bo do robótek zdecydowanie NIE! Na szczęście :) Spróbuję odkurzyć w każdym kątku i powolutku do Was wrócić!
Na początek pamiątki z okazji chrztu, tym razem dla chłopców :)
Pierwsza - stojaczek, z tekturkami, kwiatuszki zrobione własnoręcznie, ale bardziej na płasko, bo miała zmieścić się do koperty:)



Druga z shaker boxem i koralikami w niebieskościach


Trzecia w eleganckim pudełeczku


również z tekturką i sobie zrobionymi kwiatuszkami


kto zauważył ten malutki smoczek:) ?
Na rozbieg wystarczy i może uda mi się dość systematycznie  wrzucać moje prace:)
Pozdrawiam serdecznie!

3 komentarze: