czwartek, 22 grudnia 2011

Ostatnie drobiazgi

Dziś pokażę resztę ozdób choinkowych, pochowałam już swoje zabawki i będą musiały poczekać do "po świętach" już za nimi tęsknię, ale teraz są inne zajęcia np. gotowanie bigosu itp. :) Zrobiłam jeszcze dwie gwiazdeczki frywolitkowe , kiedyś znalazłam połówkę bombki szydełkowej no to trzeba było dorobić drugą:) Pokazuję:


Dziś, ubierając choinkę znalazłam kulę zrobioną w tamtym roku techniką kusudamy


Pokażę Wam jeszcze taką ładną, bibułkową bombeczkę, niestety nie robiłam jej osobiście, ale widać,że jest pracochłonna

Dzisiaj zrobiłam też stroik z tego co miałam i wyszedł taki:



 

A teraz chciałabym życzyć wszystkim tu zaglądającym szczęśliwych, spokojnych świąt, duuuużo czasu na leniuchowanie i oczywiście wymarzonych prezentów pod choinką, oby było ich jak najwięcej:))) WESOŁYCH  ŚWIĄT!!!

15 komentarzy:

  1. Oj, ale piękne rzeczy!!!
    Dziękuję i również życzę spokojnych i radosnych Świat Bożego Narodzenia i mnóstwa przemiłych prezentów:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne!! Również życzę Wesołych, zdrowych i pogodnych Świąt! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świąt radosnych i wesołych, spotkań z Dzieciątkiem i rodziną
    piękne frywolitki i ozdoby

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie dziękuję za życzenia :)
    Dużo zdrówka i radosnych Świąt Bożego Narodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękności. Te frywolitkowe szczególnie mi się podobają. Życzę wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci - Zdrowych, Spokojnych pełnych Ciepła i Miłości Świąt

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne ozdoby :) Również życzę wesołych, magicznych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowych,Rradosnych, spokojnych niezapomnianych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za życzonka :) również życzę radosnych, spokojnych Świąt spędzonych w gronie rodzinnym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Efektowna ta kusudama ;) Ale roboty chyba przy niej dużo. Nie słyszałam o tej technice, może kiedyś spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń