niedziela, 25 marca 2012

Jes, jes, jes!!!!

Witam!
Od wczoraj mam pierwszego "rodzynka" - Grzegorza,więc tym razem witam i obserwatorki i obserwatora :)
Dzisiaj będzie króciutko :) otóż nie odłożyłam na długo tego czerwonego bieżnika, bo wyciągnęłam go z kąta i skrupulatnie dziergałam rządek za rządkiem i udało się!!!! Bardzo trzeba było uważać przy dorabianiu tych półkoli, potem jeszcze blokowanie przysporzyło nerwów, ale dałam radę jakoś to ukształtować :) oceńcie sami:
i zbliżonko :)
I kilka odszufladkowanych karteczek:)

Będzie więcej, ale na dzisiaj wystarczy, bo przecież miało być krótko :D
Pozdrawiam, a teraz idę poskakać z dzieciakami na trampolinie:)


28 komentarzy:

  1. Cudeńka;) słonka zyczę i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Napperon superbe, cartes adorables...
    Bonne semaine.
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  3. Bieżnik wyszedł Ci ślicznie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny bieznik, a karteczki rewelacyjne!!!
    Pozdrawiam Beata.

    OdpowiedzUsuń
  5. Serweta śliczna i kolorek mi się bardzo podoba.Odważnie nieco i ślicznie :)
    A kartki...zauroczona nimi jestem!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny bieżniczek :) karteczki również :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Serweta jest bardzo ładna. Pamiętaj, że pora już na siew rzeżuchy i owsa, no i dekorowanie jajek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne kartki. Nie wiem jak to robisz. Bieżniczek również. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna serweta, cudo i śliczne karteczki :))) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycająca i karteczki także!

    OdpowiedzUsuń
  11. grzecznie pytam gdzie pisanka na konkursik Małopolanek??? Chwalimy się chwalimy proszę koleżanki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny bieżnik, lubię taki kolor! Kartki fantastyczne, szczególnie podobają mi się dwie środkowe!!! Też bym sobie poskakała na trampolinie, nie pamiętam czy kiedykolwiek w życiu skakałam na czymś takim:) Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna serwetka! Na Twoim blogu można spotkać różne techniki
    robótek ręcznych,to mi się podoba. Zapraszam do siebię.Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  14. Bieżnik niesamowity w życiu bym czegoś takiego nie wydziergała,a karteczki słodkie.Pozdrawia ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje Rodzynka ;)
    Bardzo ladna serwetka i kartki sliczne :)
    Kurka w koszyczku tez mi sie podoba i komplecik czapka z szalikiem, lubie takie czapeczki, zawsze mam podobna dla corki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ps. dlugo sie robi i hortensje i rozyczki i aktualnie mam juz doniczkowstret ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję za odwiedziny u mnie
    wpadłam z rewizytą i bardzo mi się u Ciebie podoba, dopisuję się do obserwatorów i będę często zaglądać,
    robisz śliczności w tak wielu technikach,
    a haft z lwami powalił mnie na kolana, podziwiam cierpliwość, wiem ile to pracy, też trochę krzyżykuje
    pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Ile pracy musiałaś włożyć w ten przepiękny bieżnik! Podziwiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie prace rewelacyjne a karteczki poprostu cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Podziwiam za zapał bo warto było .Taki cudowny bieżnik wyszedł ..

    OdpowiedzUsuń
  22. Gosiu, kartki proste a piękne! Jednak bieżnika nic nie jest w stanie pobić! Podziwiam, jest śliczny i teraz gdy próbuję i ja swoich sił w serwetkach wiem ile to wymaga pracy i cierpliwości! Marta

    OdpowiedzUsuń
  23. Bieżnik śliczny, piękne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudeńka kolejne:)Śliczne są:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny bieżnik. Kolor przepiękny, uwielbiam czerwień.Karteczki Przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne prace.Pozdrawiam Elżbieta.

    OdpowiedzUsuń