wtorek, 10 kwietnia 2012

Jeszcze troszkę wielkanocnie :)

Dziś na początku chcę WAM WSZYSTKIM serdecznie podziękować za przemiłe życzenia!!!! Nie wiem jak Wy, ale wczoraj to troszkę się przejadłam :), ale od dziś dieta cud czyli MŻ :))), aby do majówki hi hi...
Jeszcze przed świętami uszydełkowałam (chyba nie ma takiego słowa w słowniku:)) dwa koszyczki dla dwóch młodych dam :) Jedna z nich zdecydowanie preferuje fiolet i dla niej był ten:
Drugi był różowy, bo ta mała dziewczynka ma dopiero 2 latka i jeszcze nie ujawniła swojego ulubionego koloru :)
sądząc po malowniczym uśmiechu - podobał się!
Dorobiłam do kompletu jeszcze dwa bukieciki z bibułkowych różyczek
Dziś w TVP1 obejrzałam program "Apetyt na euro-pę" i oniemiałam ze zdziwienia, jak pewna pani zrobiła czapeczkę z takiej fajnej włóczki, ale na.......palcach!!! TU macie link, mniej więcej od 7 minuty :)
Pozdrawiam pa pa!!!

17 komentarzy:

  1. Cudne koszyczki, dziewczynki musiały być bardzo szczęśliwe :))) Miłej nocki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty to masz talent do szydełka :)
    Wiem, wiem, nie tylko do szydełka, ale koszyczki robisz cudowne.
    Dziękuję za życzenia wielkanocne i pozdrawiam poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne koszyczki!Bukieciki też słodziutkie :) Mam przyjaciółkę która robi kwiaty z bibuły :)
    A ta pani w tv to robi z takiego gotowego sznurka prawda?Trzeba by najpierw na tzw "laleczce dziewiarskiej" wyprodukować ten sznurek :)Ale machnęła ją faktycznie lotem błyskawicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne koszyczki i bukiety :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obejrzałam program. Przyznam, ze pierwszy raz. Ciekawy, dałam do ulubionych. Kartki i kwiatki przecudne. Cała rodzina podziwiała twoje dzieła. Jeszcze raz dziękuję za życzenia świąteczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszyczki mistrzowskie! Dla mnie czarna magia to szczerze podziwiam :-) Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszyczki cudowne.Kwiaty jak żywe. Dziękuje za życzenia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudeńka! A kwiatuszki jak żywe:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę , że kochasz szydełko tak jak ja . Przepiękne prace tworzysz. Cieszę się , że obie przepadamy za rękodziełami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosiu Twoje koszyczki są cudne:)I kwiatuszki też śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne, zarówno bukieciki jak i koszyczki, radość dziewczynek musiała być ogromna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale dziewczynki musiały być przeszczęśliwe, dostać tak piękne koszyczki to ogromna radość!!! Bukieciki również urocze!!! pozdrawiam i miłego dnia życzę:))))

    OdpowiedzUsuń