piątek, 9 października 2015

Skrzynka

Witam cieplutko!!! U mnie za oknem oszronione dachy, łąki... zimno!!! ale taka kolej rzeczy, plusem sa długie wieczory:)
Dziękuję za komplementy pod sówką!!! W tym miesiącu kwietnik makramowy do zrobienia, sama jestem ciekawa co wymyślę:))
Dziś będzie o skrzynce, która kupiłam za grosze na takim małym, pchlim targu. Kiedyś była skrzyneczką na winko,a nawet trzy, teraz przechowuje moje skarby:)
Zdjęcie  przed wpadnięciem w moje ręce:



Od jakiegoś czasu usilnie próbuję nauczyć się cieniowania i padło na tą skrzynkę własnie. Pierwsze podejście - klapa!!!



Tak bardzo podoba mi sie ten motyw serwetki, a tu taki klops, cieniowania pod wpływem lakieru po prostu się rozmazały buuuu:( prawdopodobnie za wcześnie polakierowałam, bo użyłam opóźniacza a on dłużej musi schnąć. No cóż cierpliwość przy decou jest bardzo wskazana!
Nie poddałam się jednak i spróbowałam pocieniować jeszcze raz i już teraz jest lepiej:


Choć i tak dalej trenuję, efekty pokażę juz wkrótce:))
A tu skrzyneczka w całej okazałości




a w środku mały transfer i moje skarby:)


Uczę się pilnie dalej, a skrzyneczkę zgłaszam do 8 już lekcji u Justynki


Pozdrawiam!!!
Pa!

22 komentarze:

  1. Super skrzyneczka:) Na pchlich targach można wiele skarbów znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja, po prostu śliczna i tyle różnych różności pomieści;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu, pięknie sobie poradziłaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się nie znam, nie wiem co wyszło Ci źle, bo dla mnie jest po prostu rewelacyjnie !!! Te transfery też coraz bardziej mi się podobają, chyba zimą muszę o tym poczytać więcej. Cała ta Twoja skrzyneczka jest boska.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna skrzyneczka! Baaardzo mi się podoba jej metamorfoza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tchnęłaś nowe życie w skrzyneczkę - wyszło cudnie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wygląda ,a szczególnie podoba mi się motyw z różą:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Magnifique boîte !!!
    Bon week-end !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka klapa Gosiu?
    Super skrzyneczka!!
    ja jeszcze pomysłu nie mam na żadne wyzwanie, chyba nie wyrobię sie w tym miesiącu:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Super skrzyneczka i super, że się z nami uczysz. Chyba wiem o co Ci chodzi z tym cieniowaniem, że nie jesteś do końca zadowolona, że domalowywane kolory są za mocnę? że przejście jest zbyt widoczne? Tak czy owak efekt jest fajny, a taka skrzyneczka z recyklingu cieszy w dwujnasób. Ja na razie zaczęłam od patynowania, też nie jest do końca tak jak bym chciała, ale i tak wkrótce pokażę. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Klapa? no klapa jest prześliczna na tej skrzyneczce i cała reszta też. Ja sobie raczej odpuszczę tym razem, takie cierpliwe malowanie to już raczej nie dla mnie, wolę podziwiać efekty, niż robić:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosiu ta ja dziś będę hurtem bo mi jakoś Twoja przepiękna sowa makramowa umknęła a jest co podziwiać jest cudna !!!! Gratuluję bo pewnie prosto nie było ja usupłać :-)
    Co do skrzyneczki to jestem nią zauroczona , jest przepiękna a biorąc pod uwagę jak wyglądała przedtem to wprost arcydzieło stworzyłaś. Poza tym ja tam nie widzę żadnej klapy w tych cieniowaniach jak dla mnie wyszły genialnie . A wiem co mówię bo to moja kolejna zmora, nie wychodzą mi i już !!!
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejne arcydzieła.

    OdpowiedzUsuń
  13. Skrzyneczka Ci wyszla cudnie.Przeistoczenie fantastyczne. Cieniowania udane ja sie dopiero ucze . Twoje wskazowki do deco bardzo mi pomagaja. Pozdrawiam w koncu deszczowo. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Un trabajo precioso! Qué combinación tan estupenda de técnicas, el resultado es espectacular! Te felicito!
    Besos!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bellissima la trasformazione, dettagli romantici e stile vintage... mi piace davvero tanto!!
    Un abbraccio.
    Annarita

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna skrzynia, nie do poznania. Dostała drugie życie :)
    Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna skrzyneczka :) Nie martw się cieniowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. skrzyneczka jest śliczna i ja nie widzę co tam się nie udało, wszystko jest śliczne:) Metamorfoza niesamowita:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gosiu skrzynka cudnaaaaaaaaaa:):)

    OdpowiedzUsuń