niedziela, 13 grudnia 2015

Jeszcze małe co nieco

Witam cieplutko w deszczowa niedzielę!!
Nie wiem jak mam dziękować za Wasze pozytywne komentarze!!! Bardzo się cieszę, że moje prace znajduja takie uznanie!! Największym komplementem obdarzyła mnie Ania, pisząc, że zainspirowałam ją do uszycia podobnych woreczków!!!!

Dzisiaj wpadam, żeby dorzucić coś jeszcze do woreczka z cukierasami :)
Monika z mojego ulubionego SKLEPU pokazała mi śliczne gipsowe odlewy w kształcie aniołków i przeróżnych figurek dla dzieci i oczywiście musiałam spróbować. Niestety aniołków jeszcze nie mam, ale zakupiłam serduszka i rameczki i mam już kilka pomysłów na nie:))
Oto one




To serduszko pomalowałam czarną akrylówką, potraktowałam mieniącym się woskiem i polakierowałam lakierem alkoholowym, błyszczy się cudnie czego niestety nie widać na zdjęciu




To serducho i rameczkę z szydełkową mini śnieżynka dorzucam do puli nagród:)


Kto ma jeszcze ochotę przyłączyć sie do zabawy, to zapraszam TUTAJ, we wtorek podam wyniki:)

A to inspiracja z pinterestu, gałązki winorośli, farba akrylowa, szyszki i bawełniany sznurek w świątecznych kolorach(bardzo mi sie podoba)


I na swoim miejscu


a wczoraj było piernikowanie



Zabawa była przednia!!! Pierniczki zawisną na choince, o ile gdzieś je schowam:))

Pozdrawiam, pa!!!

27 komentarzy:

  1. Witaj Gosiu. Może taka deszczowa ta niedziela nie będzie, u nas słoneczko właśnie przebija. Świetne odlewy, mała ramka z gwiazdeczki urocza, pomysł na okienko z szyszki faktycznie wart wypróbowania a pierniczki aż ślinka cieknie.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany, przepraszam za błędy ale mój telefon myśli trochę inaczej niż ja :-)

      Usuń
  2. Witaj Gosiu. Może taka deszczowa ta niedziela nie będzie, u nas słoneczko właśnie przebija. Świetne odlewy, mała ramka z gwiazdeczki urocza, pomysł na okienko z szyszki faktycznie wart wypróbowania a pierniczki aż ślinka cieknie.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudeńka. Pierniki z pewnością pyszne. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu a u mnie świeci słoneczko tylko jest duży wiatr.Przepiękne te prace zrobiłaś.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rozmaitości, serduszko jest śliczne i widać, że się mieni, a ramka z winorośli rewelacja. Takie ozdoby lubię najbardziej. Pozdrawiam serdecznie i miłej niedzieli życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow. Gipsowe serducha i rameczki w twoich rekach i twoimi ozdobami to cukierachy. Pomysl na szyszkowe okienko sliczne. Lecimy na pierniki. Pozdrawiam rowniez deszczowo.

    OdpowiedzUsuń
  7. De jolies décorations de Noël et d'appétissants biscuits !
    Bon dimanche !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie mam ochotę na jakieś ciasto. Narobiłaś mi ochoty. Ozdoby są cudne. Zawieszka z szyszek obłędna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Szyszkowo-gałązkowa ozdoba jest cudna, a jak patrzę na pierniczki to z chęcią bym je schrupała, więc lepiej dobrze je schowaj :-)))
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Same wspaniałości pokazujesz:) Pierniczki smakowite, a ozdoby śliczne i oryginalne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne te odlewy, to się robi z tego gipsu ceramicznego?
    pierniczkiem się częstuję ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale ze zwykłego, budowlanego też sie da:)

      Usuń
  12. Prace śliczne, widać jak serduszko się błyszczy i ...pachnie świętami!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Superowa rameczka:) A z pierniczkami super zabawę mieliście:)
    Jej, a ja z przygotowaniami totalnie w lesie...
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosiu ramka jest śliczna ,taka prosta a jaki fajny efekt.
    Też wczoraj pierniczyłam cała się upaciałam tym lukrem
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rameczka mnie urzekła. Jak ja lubię takie naturalne dekoracje:)) a szydełkowa gwiazdka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bellissime le decorazioni natalizie e che meraviglia il vassoio di biscotti...sicuramente deliziosi!!
    Un abbraccio, baci.
    Annarita

    OdpowiedzUsuń
  17. super wszyło to serducho :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Gosiu strasznie mnie ciekawi ten lakier alkoholowy ??? jest taki?? No chyba że to jak w powiedzeniu głodnemu chleb na myśli :-)
    A tak ma poważnie to fajne to serducho wyszło, ale te odlewy gipsowe to musi być bardzo kruchy materiał. Jak znam siebie na 100% bym zbierała kawałki gipsu z podłogi.
    Pierniczki fajne , a ja dopiero upiekłam , lukrowanie jeszcze przede mną .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Pokażę w następnym poście:) Gipsowe odlewy wcale nie sa takie kruche! te rameczki może nieco delikatniejsze są:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Same cudności u Ciebie :) A tymi odlewami bardzo mnie zaciekawiłaś :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne dekoracje :) Jeszcze tylko brakuje poczęstunku tych smakowicie wyglądających pierników ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czarne serce jest rewelacyjne! Wyszły Ci naprawdę świetne dekoracje :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne, klimatyczne ozdoby :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko piękne. Ramka super... A pierniczenie mniam!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajna dekoracja z gałęzi i szyszek :)Narobiłaś mi smaka tymi pierniczkami, u mnie pierniczenie w tym roku spóźnione, dopiero przed nami, ale jest szansa, że nie będę musiała ich dorabiać, bo łasuchów na nie u mnie od groma :)
    Pozdrowionka
    Iwona

    OdpowiedzUsuń