czwartek, 19 kwietnia 2018

Album

Witam cieplutko  i słonecznie!!!
Nareszcie piękna wiosna, aż żyć się chce:)) i oczywiście tworzyć, najlepiej kwiatowe kompozycje!
Dziś wpadam z albumem na pamiątkę 18 urodzin bardzo sympatycznej dziewczyny:)
Kupiłam bazę obłożoną w płócienną okładkę (cudo) , którą na początek nieco zmediowałam gessem i mgiełkami, a potem układanie kompozycji.W ruch poszły nożyczki i piękne papiery Scrap and Me, które wygrałam i właściwie samo tak wyszło:)




W środku kieszonka na pieniążki i sentencja, którą bardzo lubię



życzenia z użyciem serwetki od Kasi


a także kartki z kalendarza



Przygotowałam jeszcze stronę na pamiątkowe wpisy gości, ale nie mam zdjęcia. Wiem, że album się spodobał co mnie cieszy niezmiernie!!

Tę pracę posyłam na wyzwania:

na blogu ScrapAndMe


na blogu Craft-o-clock



na blogu Scrapkowo



Do szybkiego zobaczenia!
Pa!

25 komentarzy:

  1. Gosiu cudny jest ten albumik i będzie świetna pamiątką.
    Powodzenia w zabawach
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Albumik naprawdę wystrzałowy. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny albumik!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny pomysł i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, ile wiosennych cudowności... :) moim faworytem jest ten w pomarańczowo-brązowej tonacji kolorystycznej :)


    สล็อต ออนไลน์
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosieńko, ten album jest przepiękny.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny album, uroczy i jest świetną pamiątką. Cudo stworzyłaś. Pozdrawiam serdecznie i bardzo wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu świetna praca - będzie wspaniałą pamiątką:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna praca Gosiu, to nie tylko super pamiątka ale i bardzo fajny na oryginalny upominek, muszę się kiedyś skusić na album;-) Pozdrawiam ogrodowo:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyjątkowy album;) Dziękuję za udział w wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. wooow:)! pozdrawiam cieplutko dziekujac za udzial w Kwietniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała praca! dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny, wyjątkowy album! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  14. piekny album :) Dziękuję za udział w kwietniowym wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Odlot - i te kolorki, i dodatki... :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna praca, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny album! Będzie wspaniałą pamiątkom :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft O'Clock :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny album:)Dziękuję za wspólną zabawę ze ScrapAndMe!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super!Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe:)

    OdpowiedzUsuń