wtorek, 15 maja 2018

Na winko:)

Dzień dobry!!
Tym razem decoupage.
 Dostałam zamówienie na skrzyneczkę na wino z okazji 40 urodzin. Miało być w szarościach z czerwonym akcentem.
Całość pomalowana białą farbą akrylową  SeeArt, imitacja drewna to szara farba kredowa i magiczny stempel Cadence:), cegiełki z szablonu i pasty pękającej. Motyw serwetkowy, na pewno znany, tło domalowałam akrylówkami. Napis to embossing na tekturce, a wyszło tak:


i boczki


z drugiej strony mały tag z życzeniami


Zamawiającej się podobała, mam nadzieję, że jubilatom również:)
Pozdrawiam serdecznie!
Pa:)





22 komentarze:

  1. Rewelacyjnie, cudne Gosiu.
    tyle detali, tyle pracy
    jestem pewna, że jubilaci będą zachwyceni
    jestem u ciebie....często, tylko cichutko :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu jak dla mnie cudo !! Rewelacyjna jest ta skrzyneczka, a domalowane tło wyszło genialnie , nie widać gdzie się kończy serwetka. Masz niesamowity talent do tego typu prac.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna pamiątka dla jubilatów"|:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała praca, jestem pewna, że jubilatom też się spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca -na pewno sie spodoba. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne pudełeczko- będzie fajną pamiątką:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Suuuper... :) bardzo gustowna mieszanka kolorów, fajna kompozycja, estetyczne wykonanie... :) czego chcieć więcej na prezent? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała skrzyneczka, Gosieńko.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ fajnista skrzyneczka ! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne! Super połączenie motywu drewna z murem :) i te czerwone akcenty - świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu skrzyneczka cudowna, nie moglaby sie nie spodobac, piekny prezent, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna :) świetny ten efekt deski :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna skrzyneczka na winko !!! Boczki wyglądają bardzo efektownie ! Super !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszło rewelacyjnie!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna skrzyneczka. Bardzo elegancka i taka dopieszczona w każdym centymetrze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniały i bardzo pomysłowy prezent

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna skrzyneczka i smaczna zawartość:-) a do tego moja ulubiona kolorystyka. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna skrzyneczka . Super prezent. Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjnie wyszło. A ten przeuroczy tag dodaje lekkości pracy... ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń