wtorek, 19 czerwca 2018

Karteczki i księga pamiątkowa

Witam serdecznie w piękny wtorkowy poranek!
Wpadam z postem karteczkowym. Zrobiłam dwie kartki na zabawę u ANI


Pierwsza zimowa, z bingo wybrałam Mikołaja, napis wieloczłonowy, białą bazę. Karteczka w formie pop up prezentuje się tak



Druga karteczka dla koleżanki Oliwki, w formie torebeczki: papier w kwiaty, napis wieloczłonowy, tekturki



Kolaż dla Ani


Digi stempel z uroczym misiem od Small- wingells-shop

I jeszcze pokażę księgę pamiatkową dla Pani wychowawczyni



Już dawno ich nie robiłam, wyszła troszkę inna niż dawniej, ale chyba zmieniła sie moja technika:) mam jednak nadzieje, że spodoba się właścicielce:)
Dziś to tyle, biegnę do kolejnego zadania, bo czas się kurczy:))
Pozdrawiam serdecznie moich gości i dziekuję za wszystkie miłe słowa, którymi mnie uszczęśliwiacie!
Pa!!


17 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy umiesz wyczarować z papieru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko Gosiu przesliczne , karteczki pomyslowe a ksiega zarowno piekna i elegancka.Obdarowani beda zachwyceni, Pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosieńko, prace są niezwykłe. Ta księga to prawdziwe cudo.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace. Wszystkie piękne, ale mnie szczególnie wpadła w oko ta "torebkowa" kartka, świetny pomysł :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu, karteczka z wyskakującą choinką - jest świetna !!! Księga dla Pani wychowawczyni też. Same piękne rzeczy !!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu extra wszystkie kartki no i ta księga też jest MEGA. Świetne te wszystkie bukieciki, kwiatuszki i dodatki Bardzo fajna forma pierwszej kartki.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne wszystkie ale pierwsza zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne prace!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne prace! Pozdrawiam ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosiu jakie piękne karteczki tworzysz :)
    Jestem pod wielkim wrażeniem :)
    Pozdrawiam Cię ciepło :)*

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne prace, Gosiu!
    Zimowa karteczka zachwyca.
    Pozdrawiam wakacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wpadłam tu do Ciebie przez blog Artimeno :) i będę zaglądała.podobają mi się Twoje prace.Też lubię wszelkie robótki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Urzekł mnie zimowy POP_UP box ! :)

    OdpowiedzUsuń