czwartek, 19 lipca 2018

Pamiątki chrztu

Witam w deszczowy czwartek! Nie wiem jak Wy, ale ja poproszę już słońce:)
Dziś pokażę dwie skrzyneczki dla małych siostrzyczek, czyli będzie różowo i słodko! Wybrałam motywy serwetkowe z uroczymi bucikami i motylki z innej serwetki, podmalowałam je nieco dla swoich potrzeb.
Użyłam farb akrylowych, dół cieniowałam bejcami: róż i biała, potem ozdobiłam motywami z szablonów.
Do ozdobienia wieczka użyłam wróżki z masy samoschnącej, mikrokuleczek SeeArt w kolorze srebra, dowiązałam kokardki do bucików, a brzeg okleiłam bawełnianą koronką.
Ostrzegam: będzie bardzo dużo zdjęć....







W środku motylek serwetkowy i maleństwa namalowane przez szablon, kilka błyskotek i dedykacja, dno wyłożyłam pianką Eva od mojej Ewci:))



Druga skrzyneczka ozdobiona drewnianym motylkiem, którego zembossowałam , a za nim brokatowy pył, na zdjęciu mało widoczny, dodałam kilka pół perełek i koronkę dookoła brzegu.






Zamawiającej się podobały, ciekawe czy dziewczynki zadowolone:))

Pudełeczka zgłaszam
na blogu Przyda sie


do Sklepiku Gosi



i do  Nie-kartkowo


 I już zmykam, miłego oglądania!

22 komentarze:

  1. Gosiu,Twoje skrzyneczki są obłędne !!!
    Wykonane perfekcyjnie,pięknie się prezentują.Nie ma innej możliwości,by nie podobały się dziewczynkom 😉
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodkie, urocze skrzyneczki.
    Uwielbiam imię Rozalia.
    A słońca ani śladu i wciąż leje - za to pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodkie cukiereczki,piękne !!!
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesłodkie, w sam raz dla małych księżniczek. A ja dziś słonko ujrzałam, tylko, że już zachodziło:-) Uściski:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały prezent, piękne pudełeczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Przyda-Się. Pozdrawiam Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu piękne obie, ale ta pierwsza, przez te kokardki wygląda jak 3D :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna i oryginalna praca !
    Bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi :)
    Pozdrawiam słonecznie KasiaN z DT :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne pudełeczka:) Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełeczka śliczne, buciki są tutaj świetną ozdobą, jak wiadomo, dziewczynki kochają buciki! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Będzie wspaniała pamiątka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. O !! Jaka fantastyczna praca, świetna 🙂 Dziękuje za udział w wyzwaniu na blogu Przyda Się ! Pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne pudełeczka ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu "Radość dziecka" - DT Sklepik Gosi

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziecięcie i eleganckie zarazem. Będzie piękną pamiątką.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi -DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodko, uroczo, bajkowo... :) czyli idealnie na tę okazję dla dziewczynki :) :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piekne pudelwczka. Pozdrawiam Agnieszka DT Sklepik Gosi

    OdpowiedzUsuń