piątek, 19 października 2018

Mix mediowy misz masz

Witam!
Ojjjj coś to blogowanie mi nie idzie ostatnio, sama nawet nie wiem dlaczego.....chyba zgonię to na jesienną aurę:)
Sporo zaległości znowu, więc dzisiaj dwie prace na raz.
Ta tabliczka miała już swój debiut na Coral4u, ale u siebie też ją zaprezentuję. Praca mx mediowa zbliżona do poprzedniej tabliczki, jednak inna kolorystyka. Wykorzystałam tu foremkowe wyciski z masy, kuleczki w trzech rozmiarach, mgiełki, gesso.




Druga praca to wspomnienie wakacji, czyli temat wyzwania u Gosi na fb. Moje wspomnienie jest w wersji mini, ale zawiera wszystko co przywieźliśmy z nad Bałtyku:), są maleńkie muszelki,kamyczki, piasek, morszczyn, duża muszelka zdobyczna za słodki uśmiech Neli:)) poza tym kuleczki 3D, gaza przypominająca sieci rabckie i mgiełki.




To tyle wspomnień na dziś:)
Kolejne prace już się szykują do pokazania:)
Pa!

10 komentarzy:

  1. Śliczności - specjalistka od mix mediów :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta tabliczka i niezwykła. A wakacyjne wspomnienia jak zaczarowane.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie :) szczególnie to na wspomnienia - w takiej oprawie zdjęcia nabierają nowego charakteru.
    Mix media to niezupełnie moje klimaty, ale lubię podejrzeć jak inni tworzą mixmediowo :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach! Te media !? Cudne prace !!! Tabliczka wspaniała, a ramka z muszelkami - to wspomnienie na zawsze. Pozdrawiam Gosiu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prace, zwłaszcza ta tabliczka mi się podoba, chociaż i taka pamiątka z wakacji to też super pomysł :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace! Tabliczka mnie zachwyciła!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne! Tabliczkę już podziwiałam w coral4u, fantastyczna. Wspomnieniowe pudeleczko też się fajnie prezentuje, miła pamiatka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O super, ta praca z wspomnieniami cudeńko!

    OdpowiedzUsuń