środa, 30 stycznia 2019

Shadow box

Witam!
Serdecznie Wam dziękuję za budujące komentarze pod maską! Miło mi badzo:))
Dziś pokażę shadow box - metryczkę, który zrobiłam od podstaw dla synka koleżanki.
Bazę zrobiłam z dość sztywnego papieru kraftowego i wkleiłam zwykłą falistą tekturę, całość rozbieliłam rozwodnionym gesso. W rameczce z masy lekkiej umieściłam zdjęcie bobasa, pod rameczkę podłożyłam anielskie skrzydła. Dół to gaza, na niej kuleczki w trzech rozmiarach, a wśród nich bobas z masy lekkiej, dodałam też kwiatuszki, papierową kokardkę i smoka zawieszonego na mini spinaczu. Rameczka, skrzydła, bobas i kuleczki pokolorowałam mgiełkami, na koniec wszystko przetarłam białym gesso metodą suchego pędzla.




Mamusi bardzo się spodobało, a Nikoś wypowie się za kilka lat:)
Metryczkę zgłaszam na wyzwanie w ScrapAndMe: Use Metal

Do zobaczenia wkrótce!

14 komentarzy:

  1. Prześliczna i ciekawa praca,życzę powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oryginalny pomysł na metryczkę, podoba mi się .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna, niezwykła metryczka, Gosieńko. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały, oryginalny pomysł na metryczkę, Małgosiu!
    No a wykonanie... jak zawsze u Ciebie - perfekcyjne.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniala metryczka Gosiu i cudowne wykonanie, nie mogla sie nie podobac,Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. te ha quedado ideal, me encanta...besos

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie :) i do tego śliczne kolorki :) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna praca. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna praca:)Dziękujemy za wspólną zabawę ze ScrapAndMe.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna i bardzo oryginalna metryczka- przynajmniej ja jeszcze podobnej nie widziałam;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam jak ci się udaje wszystkie te elementy połączyć w jedną przepiękną całość :) Dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń