środa, 13 lutego 2019

Notatnik krok po kroku

Dzień dobry!
U mnie znów biało za oknem, ale w końcu mamy ferie!
Jak co środę staram się przygotować coś na inspirację dla Was z użyciem produktów SeeArt. Mam to szczęście i co jakiś czas odwiedzam sklepik, a tam nowości! i dziś je przedstawię na kursiku krok po kroku.
Notes w fajnej oprawie, ale bez charakteru, więc poszedł na mój stolik. Okładkę pomalowałam czarnym gesso dla zwiększenia przyczepności kolejnych mediów


następnie ozdobiłam narożniki pastą śniegową przez szablon


Kiedy pasta wyschła nakleiłam elelmenty z masy lekkiej i mikrokulki


Polecam Czarodziejski klej SeeArt, ponieważ nie odbiega od słynnego Magica, ale jak dla mnie ma wielką zaletę - jest w elastycznej buteleczce i z pewnością nie będzie wylewał się bokami, a i końcówka jest precyzyjna, świetna do detali


Potem wszystko jeszcze raz maluję czarnym gesso.
W centrum umieściłam łapacz snów z szablonu i brokatowej pasty, dodałam jeszcze gwiazdki, ale umknęło mi to zdjęcie:P. Całość ozdobiłam wcierając woski w nowym kolorze różowa cyna, kameleon zielony i białe złoto. a tak prezentuje się nowy notes:




Podoba się Wam? mi całkiem całkiem:))
Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziękuję za odwiedziny!

12 komentarzy:

  1. Totalna metamorfoza :) to mi się podoba w rękodziele - możliwość zamiany troszkę nieciekawych codziennych przedmiotów w coś kompletnie innego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest cudny, a ten łapacz snów normalnie szczeka opada.
    Brawo Gosiu piękna metamorfoza.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!, aż miło popatrzeć na takie cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, podoba się i to bardzo.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kursik Gosiu, a notes fantastyczny, Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny notatnik zrobiłaś, przemiana jest przepiękna. Teraz jest baaaaaardzo oryginalny. A dzięki Twojemu kursowi wydaje się, iż nawet dość prosto da się to zrobić :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu - rewelacyjna praca!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    jesteś mistrzynią mediów

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny!!
    muszę tylko zaopatrzyć się w drobne szablony i będę "odgapiać" buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, nie do poznania! Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te odcienie miedzi i błyszczące elementy :-)
    Rewelacyjna okładka !

    OdpowiedzUsuń