środa, 28 lutego 2018

Z koronkami i szmatkami

Witam!
PIĘKNIE dziękuję za Wasze budujące komentarze pod poprzednim wpisem!! aż chce sie tworzyć:))
Dziś szybciutko i na temat I Love Decoupage


Justynka zaszczyciła mnie tym, że umieściła moje prace jako inspiracje(jupiii), więc postanowiłam coś jeszcze dorzucić do rosnącej galerii prac z użyciem szmatek, gazy itp.
Miałam kuferek, który cierpliwie czekał na swoją kolej i tak zlitowałam się nad nim i dałam mu nowe szaty....
Boki pomalowane bejcami Bartek w kolorze różowym i ciemny popiel, na to szablon z przesunięciem, wieko ozdobiłam starą koronką szydełkową (moją) kawałkiem szmatki z fajną fakturą, nakleiłam kwiatki, które wyszły tak sobie i na kartki by się nie nadawały, ramka  i serduszko to wyciski z masy, nie mogło też zabraknąć mikrokulek w 3 rozmiarach. Wolną przestrzeń pokryłam pastą strukturalną przez szablon. Na koniec wszystko pomalowałam białym gesso, a kolory nadałam bejcami i farbą akrylową. Wszystkie detale wydobyłam za pomocą wosków: białe złoto, czerwone wino i złoto. Tyle teorii a efekt taki:




Pewnie przy okazji dokupię jakieś metalowe zapięcie:) 
Już jestem ciekawa jaki będzie następny temat, na szczęście to już jutro:))
Trzymajcie się ciepło do następnego!

22 komentarze:

  1. PRZEPIĘKNA szkatułka!! :)
    Rozwijasz swój talent nieustannie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. widze piękno pudełko, zachwycam sie tym mediowaniem / chyba to sie tak nazywa/ ja robie bielutki pergamin, ale to coraz bardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna szkatułka, uwielbiam takie prace ... siedzę i podziwiam i napodziwiać się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny kuferek, Gosiu!
    Super pomysł i wykonanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuferek wyszedł cudnie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. To już jest wyższa szkoła decoupage'u. Kuferek jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu widać że decu Ci leży . Ta skrzyneczka jest przepiękna . Normalnie jak ją zobaczyłam to mnie zatkało. Cudnie wyszły te Kwiaty na wieczku . Kolorystyka rewelacyjna , A koroneczka z tym materiałem to to już jak kropeczka nad i. Gratuluje skrzynka jest boska
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna praca!! Super kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale to cudo jest, Gosieńko! Jak zaczarowany kuferek z bajki.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe pudełeczko, a wieczko po prostu zachwycające:) Pozdrawiam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na teorii się nie znam, na praktykach decu też nie bardzo, ale efekt wow, taki bajkowy kuferek... Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co za kolory... nasycone, bogate, doskonale skomponowane... :)
    wzór z pasty strukturalnej wyszedł świetnie! podziwiam, bo ja jeszcze tej sztuki nie opanowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny kuferek! Wstęp do wpisu to dla mnie czarna magia, ale efekt wyszedł wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod ogromnym wrażeniem tego Co można wyczarować jeśli tylko się ma chęć bardzo mi się podoba twoja praca pozdrawiam cię bardzo serdecznie i życzę mnóstwa kreatywności na kolejne piękne pracę przyjemnego tygodnia 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta skrzynka jest przecudowna, podziwiam!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Już ją podziwiałam, tylko coś nie zdążyła napisać. Jest cudowna! Fantastyczna szmatka i kolory cudnie współgrające:) Fantastyczna!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny efekt!

    Pozdrawiam serdecznie
    Eva-Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam Twoje zdolności. Skrzynka jest cudowna .Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń