wtorek, 20 marca 2018

Jajeczkowy zawrót głowy

Witam serdecznie!
Długo mnie tu nie było, ale co nieco zmalowałam. Wena gdzieś się zapodziała do momentu kiedy Asia do mnie zadzwoniła z pewną propozycją:) Czytałam u niej, że na razie cicho sza, więc ja też nie wyrywam się przed szereg:) po najbliższej sobocie pewnie ujawnimy naszą tajemnicę:P
W związku z tym wena nagle wróciła i zabrałam się za malowanie jaj!
Na pierwszy ogień poszły jajeczka akrylowe w dwóch rozmiarach: 8 i 10 cm, piękne papierki ryżowe, żel 3D, farby akrylowe i metaliczne, a wisienką na torcie są tasiemki i inne błyskotki, zobaczcie:




Wszystkie produkty znajdziecie w Coral4u, a lista produktów TUTAJ


Największym plusem jaj akrylowych jest ich piękny połysk bez lakierowania!!
Kilka jajeczek zrobiłam z przekładkami, ich tył potraktowałam spękaczem jednoskładnikowym, a motywy na przekładkach posypałam mikrokuleczkami co daje piękny efekt niestety niezbyt widoczny na zdjęciach....





I jeszcze maluszki


Na moje szczęście znalazłam motyw idealnie pasujący do marcowego tematu u RENI


I jest kurka z kurczakami:))

ale ze mnie farciara:))

Wszystkie jajeczka zgłaszam na wyzwanie Jajko o tutaj



i TUTAJ


I jeszcze mała zapowiedź dużego pomysłu


ale koniec przewiduję po świętach raczej...
Pozdrawiam Was serdecznie!
Pa pa!!

28 komentarzy:

  1. Przepiękne jaja zmalowałaś, Gosiu!
    Połyskują rewelacyjnie.
    Ależ jestem ciekawa Twojego nowego projektu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu same jajka są juz w temacie, wiec spokojnie przyjmuję wszystkie jajeczka, a są piękne!!
    przekładki nie są akrylowe tylko z papieru?
    świetny pomysł i wykonanie:)
    buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! Tak Reniu, przekładki z bloku technicznego:)

      Usuń
  3. Gosiu, piękne jajeczka zmalowałaś:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu, przecudna są te jajeczka. I jak lśnią.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jajeczka prezentują się wspaniale. Myślę, że niejeden chciałby takie jajeczko przygarnąć :-) Dziękuję za udział w marcowej zabawie na blogu Three Wishes - Danfi z DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ale obrodziły jajka u Ciebie. Każde piękne, każde cudne, no zachwycam się i nie mogę przestać :-) A ten połysk bez lakierowania też uwielbiam w tych akrylowych foremkach :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Normalnie Gosiu zbieram szczękę z podłogi . przecudne są te Twoje jajeczka. Pomysł z przekładką świetny. Może uda mi sie jeszcze takie podobne zmajstrować .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne jajeczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. To ciekawe co będzie jak wena wróci na dobre?? :) :) jajeczka są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne jajeczka, też się przymierzam do zrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne jajeczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne pisanki -kolorowe i różnorodne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam cię bardzo gorąco W ten chłodny marcowy dzień z Malowałeś przepiękne jajca hahaha piękne pisanki kolorowe a jednocześnie bardzo delikatne będą pięknie zdobiły Twój stół na Wielkanoc pozdrawiam cię bardzo serdecznie Życzę przyjemnego dnia oraz mnóstwa kreatywności w tworzeniu kolejnych fantastycznych dzieł


    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne pisanki! <3 Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne jajka - każde wyjątkowe :-) Szczególnie te z przekładkami wpadły mi w oko :-))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe :) jaka różnorodność... podziwiam!
    ps. papiery do moich zakładek kupiłam na FB, w sklepie CraftSkrynia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne pisanki :) Nie mogę się zdecydować, która bardziej przyciąga oko!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne pisanki!:) naprawdę piękne prace!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super jajka. Lepiej by było zgłaszać konkretną jedną pracę na wyzwanie. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń
  20. Z "lekkim" opóźnieniem, ale potwierdzam, ze jaja przepięknie wyglądają w rzeczywistości:)

    OdpowiedzUsuń