czwartek, 27 lutego 2014

Różności



Nie wiem jak inni, ale czasem nie wiem jak zatytułować post:)))
Luty krótki, a ja wklejam trzeci post!!! sama się dziwię, ale tak się złożyło, że miałam kilka zamówień, które bardzo cieszą!!! Tym bardziej, ze podobają sie zamawiającym:)

Jakiś czas temu Joasia zamówiła skrzynię z papierowej wikliny, miała być duża, bo 40x50x20 i z wiekiem.Pokrywy muszę się jeszcze doszkolić, ale Asia na szczęście zadowolona!!!

A teraz zdjęcia:







A w środku motylki  o i łapka się pokazała:)



Miałam kolejne zamówienie na księgę z okazji 40 rocznicy ślubu, tym razem taka:








A teraz pochwalę się prezentem od Joasi , która bez zapowiedzi zrobiła losowanie na swoim blogu i padło na mnie!!!! Asia pozwoliła mi wybrać co tylko chcę i wybrałam worek na zabawki z kotkiem oczywiście:))
Oliwka jak zobaczyła uśmiechnęła się od ucha do ucha i powiedziała słodko "miaaaa" co oznacza kotek:))
A tak się prezentuje:




Duuużo zmieści, misie już tam siedziały:)))

Długi ten post, ale troszkę się nazbierało, a to jeszcze nie wszystko, kilka rzeczy czeka na swoją kolej, bo są to prezenty na dzień kobiet i urodziny:))

Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam:)
Pozdrawiam Pa!!!

26 komentarzy:

  1. Najważniejszą i fajną nagrodą dla nas jest fakt,że ktoś zechce mieć rzeczy przez nas zrobione;)
    Piękny koszyczek,taki słodziutki ,a księga elegancka jestem pewna,że obdorowana nią osoba będzie zachwycona;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tout est absolument magnifique !!!! Le panier blanc, aussi dehors que dedans !
    Bonne journée !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana, robisz cudne rzeczy, a mój kuferek jest jak wyjęty z moich marzeń hihi :) Dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu fajnie,że zamówionka się pojawiają ,bo to dla nas świetna nagroda i docenienie włożonej pracy.Także skrzyneczka słodziutka a księga piękna.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna księga i koszyk, brak słów. Gratuluje wygranej. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna ta rączka , nietypowe :P A tak serio to piękna praca ci wyszła i super dodatki ! gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pudełeczko,
    pozdrawiam cieplutko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkatułka rzeczywiście jak z marzeń wyjęta:) Księga piękna:) Cieszę się że kotek spodobał się Oliwce, ma łapki, które podniesie na przywitanie:) Gosiu ściągnę 2 fotki, dzięki:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana skrzynia cudna:)Księga śliczna:)A worek super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna skrzynia, a księga cudna! Super prezencik dostałaś, widać, że jest pojemny :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ta skrzynia i w ogóle cała reszta :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Skrzynia jest fantastyczna!!! Marze o takiej wielkiej właśnie już od jakiegoś czasu...:)
    Księga boska jest i właśnie wpadłam na pomysł i zaraz piszę do Ciebie maila;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna skrzynia, a jaka przydatna.Prezent wspaniały,nie dziwię się ,że Oliwce się spodobał,cudowny kotek.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna skrzyneczka!!! Piękna księga!!!
    Gratuluję, wspaniały prezent!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudenka tworzysz....wszystko takie piekne,ze dech zapiera.Pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem na Twojej stronie po raz pierwszy i od razu dostrzegam talent do "różności" . Koszyczek jest bardzo estetyczny , a do tego praktyczny. Chętnie sama postawiłabym taki na półce. Książka z życzeniami tez robi wrażenie - dostaliśmy takie życzenia na ślub od mojej koleżanki i przypominam sobie, że byłam miło zaskoczona wyjmując je z kartonika - to był duży list! 40-letnie małżeństwo na pewno także się ucieszy.
    Zapraszam także do mnie: http://lapkami-stworzone.blogspot.com/
    Nie jestem co prawda aż tak utalentowana , jak Ty, ale miło będzie poznać Twoja opinię.

    OdpowiedzUsuń
  18. zazdroszczę Twojej kreatywności, masz talent! Przepiękna skrzynia, nie mogę sie napatrzeć. Kocham takie rzeczy z 2 powodów : 1 SĄ ROBIONE NA ZAMÓWIENIE, CZYLI ORYGINALNE NIE MOŻNA TEGO KUPIĆ W SKLEPACH , 2 ROBIONE SĄ RĘCZNIE :)
    bardzo fajny blog i dziękuję, że się dzielisz z nami wszystkimi Twoją wielką pasją i talentem !

    może Cię zainteresuje looknięcie na moj nowy post, jeśli Ci się spodoba będę wdzięczna za obserwację :) na tyle by się zrewanżować ! :)

    pozdrawiam cieplutko z Hiszpanii
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  19. o matko! jakie wszystko jest piękne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta skrzynia to mistrzostwo świata, przepiękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna skrzynka i księga, nie pomijając tego bardzo praktycznego prezentu! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Aż się dziwię, że z papieru można zrobić taką śliczną skrzynkę, cudo! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. same śliczne rzeczy! a już ta księga z okazji 40 rocznicy cudowna!!! na pewno obdarowani byli zachwyceni

    OdpowiedzUsuń