niedziela, 26 lutego 2017

Print room po raz drugi

Dobry wieczór!
Witam ponownie w tym tygodniu:) dziś pokażę jajeczka akrylowe ozdobione metodą print room, którą w tym miesiącu zainspirowała nas RENIA


Jak już wcześniej napisałam, bardzo mi się ta technika podoba!! a, że niedługo wielkanoc, jajeczka będą jak znalazł:))

Do tych użyłam tego samego papieru co do puszki, którą pokazałam wcześniej, jajeczka są różnej wielkości co widać na zdjęciach:



Trzecie jajo, które ozdobiłam motywem wyciętym z serwetki, dół pomalowany na czarno, a góra potapowana gąbeczką żelem 3D do farb akrylowych, o właśnie TAKIM


po zewnętrznej stronie obrysowałam motyw złotą konturówką, dzięki czemu uzyskałam efekt trójwymiarowości:





zbliżenie na dolną część pisanki



Jak dla mnie super! ciekawe czy Wam też się spodoba?:)
Pastą ozdobiłam już kolejne przedmioty, ale o tym troszkę później:))
I jeszcze wspólne zdjęcie:


mam nadzieję, że Was nie zanudziłam!
Pozdrawiam serdecznie i do następnego razu!
Pa!

50 komentarzy:

  1. Piękne pisankowe ozdoby :) Róża wygląda rewelacyjnie z tą złotą otoczką. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pisanki zrobiłaś Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie ozdobiłaś jajeczka! Są piękne!!! Coraz bardziej mam ochotę spróbować tej metody:) A żel 3d na trzecim jajku dał niesamowity efekt! Bardzo mi się podoba:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu normalnie padłam , no te pisanki są cudowne , jak lubiłam print room tak teraz chyba go uwielbiam , w Twoim wydaniu cudny. Generalnie wszystkie prace, które powstały w tej lekcji są świetne. Wielki plus na zdobienie od środka jajec akrylowych... jejku jak mi brakuje czasu .. tyle bym chciała zrobić
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu nawet nie wiesz jak mi miło czytać takie słowa!!! A czas...no cóż mnie też go ciągle za mało, to co powstaje robię między "odkurzaniem a gotowaniem"😄😄

      Usuń
  5. Wspaniały efekt. Piękne jajeczka 😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu jajeczka wyszły rewelacyjnie, szczególnie ta róża bardzo mi sie podoba:)
    myślę że ta technika jest świetna i będę musiała nad nią jeszcze przysiąść:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Technika jest rewelacyjna!! Pomysłów mam ciągle pełną głowę😀

      Usuń
  7. Rewelacja, Gosiu!
    Wszystkie mi się bardzo podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne! Po prostu przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. bajecznie piękne jajka, są przpiękne

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosiu, śliczne jajeczka. Szczególnie te z perełkami mi się podobają.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczarowaly mnie te jajka są cudowne.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście czarno - białe uwielbiam:-) Nie przepadam za to za motywami kwiatowymi i złotym kolorem, ale na kunszt wykonania tej różanej pisaneczki nie mogę się napatrzeć. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale sa te jaja, efekt zelu 3D niesamowity, i jak Ela chyle czola, Cudeñka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. P R Z E P I Ę K N E!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne prace tworzysz i w bardzo szerokim zakresie:). Brawo TY!!! Gosiu dziękuję za udział w moim candy. Zapraszam wkrótce na wyniki i pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Lubię czasem coś podłubać😀 czekam z niecierpliwością😉

      Usuń
  16. Te pierwsze bardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne i stylowe.Wykonanie perfekcyjne.Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne jajeczka, jestem zachwycona!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. są rewelacyjne! a ta trzecia wprost nieziemska:)

    OdpowiedzUsuń