wtorek, 24 maja 2016

Karteczki na maj

Witam cieplutko i słonecznie!!!

Dziś wpadam z karteczkami zrobionymi pod wytyczne ANI, a ogólnie mówiąc miało być biało-czerwono:)
Dostosowałam się jak umiałam, szefowa oceni:))
Pierwsza okolicznościowa czyli coś białego i coś czerwonego


Druga wielkanocna, miała być z barankiem i czerwoną chorągiewką, użyłam do niej grafiki z pinteresta i niestety chorągiewka była żółta więc dokleiłam czerwoną i jest troszkę 3D:))


Trzecia karteczka na BN z Mikołajem, tu użyłam małego hafciku krzyżykowego, z przed nie wiem ilu lat!! ale trzyma się pięknie:)

Czyż nie?

I zrobiłam jeszcze jedną choć była to alternatywa do karteczki wielkanocnej. Ponieważ było zapotrzebowanie zrobiłam pamiątkę komunijną ze świecą, tak jak Ania sobie życzyła


Do kompletu koperta 3D


I jeszcze wszystkie razem


Banerek


Teraz już tylko pozostało mi odwiedzić Anię:)
Pa!!!

24 komentarze:

  1. Aniu, świetnie dałaś sobie radę z tymi narodowymi barwami;)Karteczki są śliczne! A komunijna, to już prawdziwe dzieło;)Pozdrawiam Cię cieplutko i miłego dzionka życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza, z makiem śliczna!!! Bardzo mi się podoba!
    Komunijna też mi się podoba, śliczna jest!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi najbardziej podoba się ze św. Mikołajem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu świetne karteczki, ta z mikołajem rewelacyjna choć i reszcie nic nie brakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne karteczki:) Mikołajowy haft uroczy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki Gosiu! Uwielbiam te mikro -hafciki, w każdym wydaniu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wszystkie, ale komunijna najpiękniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne wszystkie karteczki ale komunijna mnie podbila. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne i każda w innym stylu - to lubię:) Okolicznościowa jak dla mnie numer jeden.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny zestaw karteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu cudownie poradziłaś sobie, są zjawiskowe z przemyślanymi kompozycjami, które sprawiły że nie są tuzinkowe!!! Podziwiam i pozdrawiam serdecznie ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczki piękne!!! Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Są piękne i oryginalne : ) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne kartki.Najbardziej podbiła moje serce z makiem.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne karteczki! Ta z makami czy anemonami dostaje ode mnie złoty medal;)
    Pozdrawiam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosiu oczywiście zaliczam na szósteczkę bo karteczki sa urocze, wszystkie mi się podobają. Ale szczególnie wpadła mi w oko ta komunijna, cudna jest ta grafika.
    Dziękuje za udział w zabawie , pozdrawiam serdecznie i zapraszam na czerwcowe tematy już w środę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe kartki:-)))Mikołaj naj,naj :-)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne karteczki! Wszystkie bez wyjątku bardzo mi się podobają :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne karteczki! kwiatki mnie zachwyciły:)
    Mi sie w tym miesiącu nie udało:(
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne karteczki! Komunijna rewelacyjna!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń