środa, 31 sierpnia 2016

Karteczki sierpniowe i kolejna księga pamiątkowa

Witam wieczorową porą!!
Udało mi sie w tym stresie zrobić trzy karteczki na zabawę u ANI!!!
Mimo, że czas gonił to chyba nie wyszły najgorsze:P, no dobrze to pokazuję:
pierwsza na Boże Narodzenie ze świecą, użyłam tu serwetki, troszkę brokatu i złotej nici


druga z żonkilem na Wielkanoc, hafcik sprzed jakichś 10 lat:))


i ostatnia, okolicznościowa miała być z listkami. Ze ścinek z wykrojnika zrobiłam szablonik i odbiłam tuszami wzorki, mojej roboty kwiatuszki i tadam:


I tradycyjnie wszystkie razem



I obowiązkowy banerek do zabawy


Całkiem niedawno zrobiłam kolejną księgę na pamiatkę dla księdza wikarego od ministrantów




i jeszcze tył, inny niż zazwyczaj



Wkrótce będzie następna;)

Idę dać kolację żabce u Ani, a Wam życzę kolorowych snów!!
Pa!!

52 komentarze:

  1. Oj zesmy sie zmowily chyba, karteczki sliczne, pomysl z wykorzystaniem scinkow jako szablonu super a ksiega piekna , twoje kwiatki zachwycajace jak zwykle. Pozdrawiam i buziole

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu pięknie poradziłaś sobie z kartkami do Ani :**
    A kwiatki miodzio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! najbardziej cieszę się, że zdążyłam:)

      Usuń
  3. Kolorystycznie najpiękniejsza czerwona ale żonkile i pisanki tworzą uroczą kompozycję :-))) Piękne prace :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki!
    Świetny pomysł na wykorzystanie wykrojnikowych ścinków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi! Boję się tylko, że zacznę zbierać kolejne "śmieci" :))

      Usuń
  5. tak na ostatnią chwilę- masz nerwy Gosiu;)
    a karteczki są śliczne bez dwóch zdań
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne,bardzo ciekawy efekt tej serwetki,muszę kiedyś spróbować :)
    Ksiega też bardzo mi się podoba :)
    Pozdrowienia przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie,gotowe papierki sa śliczne ale dość drogie,a jakieś serwetki zawsze są w domu:)Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Gosiu karteczki są przepiękne, a księga - co tu mówić - piękna! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu strasznie się cieszę że zdążyłaś do żabci z sierpniowymi karteczkami. Wszystkie super, ale Faworytka jest jedna wiadomo krzyżykowa :-) . Dziękuję za udział w zabawie i mam nadzieję że wrześniowe tematy znajdą u Ciebie uznanie.
    Pozdrawiam i miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki!!!Wspaniała księga!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosieńko, kartki są piękne, szczególnie zauroczyła mnie ta z haftem. Ale księga to już mistrzostwo świata.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od Ciebie Gosiu takie słowa!!! Duma mnie rozpiera:))Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Śliczne kartki i księga:) Ta z haftem jest wspaniała. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudna ta księga i karteczki bardzo udane

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko piękne! Jestem oszczędna w słowach ze względu na małą kontuzję;)
    Pozdrawiam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne karteczki, stres Ci służy:) Uwiodła mnie ta delikatna zieleń i uroczy hafcik na kartce wielkanocnej. Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wolałabym jednak unikać stresu:))Buziaki!!

      Usuń
  15. Piękne prace ! Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosiu ... karteczki ładniutkie i takie radosne !
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna księga i śliczne karteczki! Podoba mi się ta z listkami:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne karteczki. Podoba mi się pomysł jak zrobić listki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tylko tak sobie myślę, że jeszcze ścinki zacznę zbierać, a to już chyba będzie przesada!:)

      Usuń
  19. Śliczne podziękowanie, takie od serca :)
    Kartki jak zwykle pomysłowe. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł i wykonanie! :) Dla mnie bomba!


    Przy okazji zapraszam do mnie, właśnie trwa KONKURS z okazji 5 urodzin bloga :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne karteczki i efektowna księga :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gosiu, trafiłam tu przez Małgosię z Papierowego... i podziwiam Twoje prace i Twoją Rodzinkę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gracias por pasar por el blog tuve un error y se me borraron todos los comentarios que habia en algunas entradas que mal verdad.
    ‌Si sento si en alguna no te respondo por lo que ya te comentado.

    Me gusta mucho el tuyo.

    Me gustaria que si quieres comentes alguna entrada de nuevo
    Gracias
    http://anna-historias.blogspot.com.es/2016/09/muerte.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko wspaniałe i to w jakiej ilości! Ta księga jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń