wtorek, 17 kwietnia 2012

Przepis na....

przywołanie wiosny, ciepłej i słonecznej wiosny!!!
Potrzebna jest:
- garść motylków
- garść kwiatków
- garść listków
- serwetka, zrobiona najprostszym sposobem pod słońcem
- i troszkę inwencji własnej :) i proszę oto co wyszło
I jak myślicie, uda mi się ją przywołać???
A teraz niespodzianka! Muszę się,przyznać, że tego nie planowałam, ale dzisiaj dowiedziałam się, że zostałam wylosowana do nagrody niespodzianki u Ines i tak sobie pomyślałam, że może i ja zrobię takie losowanie...., tak więc ogłaszam candy! Cukiereczkiem niech będzie właśnie ta serweteczka
W zabawie mogą brać udział wszyscy, którzy zostawią komentarz pod tym postem, umieszczą podlinkowany banerek u siebie na blogu, osoby bez bloga, proszę o podanie meila w komentarzu ( proszę o tym pamiętać, bo wtedy ta osoba nie będzie uwzględniona w losowaniu) , zgłoszenia przyjmuję do 19.05, a 20.05 odbędzie się losowanie:)
Trochę mam stresa, bo to moje pierwsze candy :-)
Zapraszam do zabawy i pozdrawiam serdecznie!!!!

65 komentarzy:

  1. Oho, ho !!! Najprostsza serwetka? Garść motyli?... Serwetka udekorowana wygląda pięknie !!!
    Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że o czymś zapomniałam. Już to naprawiam : http://najbardziejlubie.blogspot.com
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ale Ty twórcza jesteś. Taka serwetkę wiosenną wykonałaś. Choć mam od Ciebie prezent, to i tak ustawię się w kolejce. Buziaczki. Pa

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja sie zapisuje! sliczna wiosenna serwetka....

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tu się zapatrzyłam na motylki i kwiatki i prześliczne listki, a tu jeszcze serwetka i candy! Ocho! Zapisuję się! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. To i ja się zapiszę ,serwetka może ( z podkreśleniem na może )i prosta , ale te kwiatuszki i motylki to już wyższa szkoła jazdy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała mikstura wiosenna...i chyba przywołałaś, bo u mnie słonko wyszło

    OdpowiedzUsuń
  7. się stawiam...
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie przywołujesz wiosnę :) Zgłaszam się, bo u mnie zimno i deszczowo i taka serwetka coś by przydała. Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuje się! Jestem zauroczona Twoimi zdolnościami !

    OdpowiedzUsuń
  10. po tytule,hmm, myślę,ze jakiś tutek, więc chętnie zaglądam
    a tu serwetą dzielą, szczerze to tego typu nie mam ani jednej więc info na pasku bocznym w formie pisemnej zamieszczam już

    OdpowiedzUsuń
  11. serwetka wg twojego przepisu cudna!!!!
    no i staję w kolejce po takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zajrzałam bo wiosennie a tu niespodzianka- candy! Zapisuję się z przyjemnością.. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Serwetka piękna,więc i ja sie zapisuję,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się bo serwetka cudna! :)

    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie może nas zabraknąć w tej kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem pod ogromnym wrazeniem... fascynujace :)

    serwetka cudna i jeszcze jak ozdobiona... tez chce taka ;)


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. aaa nie widzialam zeto Candy! :)

    moj blog http://madebyaneska.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gosiu dziękuję za zaproszenie ;-) Ustawiam się grzecznie w kolejce ;D I życzę dużego rozgłosu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Serwetka jest piękna,więc się zgłaszam ;)
    emma33@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Gosiu serwetka fantastyczna, mam nadzieje że uda się choc na chwilkę zawstydzić i przywołać wiosnę...Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak ciekawy przepis i tak pięknie wyczarowana serwetka...oczywiście, że staję w kolejce! Zapraszam również do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna serweta na pewno zdziała cuda. Ustawiam się grzecznie w kolejce. Zapraszam do mnie na Candy http://pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie to wszystko piękne ! Szkoda , że ja tak nie umiem :/ Pozdrawiam i życze chęci do tak wspaniałej pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Serwetka jest przepiękna ale na Candy się nie zapiszę bo szydełko to moja pasja więc niech skorzystają Panie mające inne talenty niż szydełkowanie :)Pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Spóźniłam się:(A to dla tego że niektóre blogi mi się nie wyświetlają:(Jak wstawi się coś nowego:(Cudna serwetka:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna serwetka. Świetny pomysł z tymi dodatkami wygląda bardzo efektownie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Z przyjemnością ustawiam się po śliczną serwetkę. Przy pierwszym candy zawsze jest stres. Ja przy ogłaszaniu wyników zawsze myślę o następnym. To wciąga :) Banerek umieścilam w zakładce
    Pozdrawiam
    marrika91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja tez, ja tez :) Serwetka przepiekna. Staje grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Serwetka cudna i mimo że też szydełkuję,ale z przyjemnością też ustawię się w kolejce po co cudo :) pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękność-i ja szczęścia spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gosiu serwetka śliczna, zapisuje się i ja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Serwetek nigdy nie za dużo, dopisuje się do kolejki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. zgłaszam sie :) banerek jest i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam i zapisuje sie po sliczna serwete:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Nigdy nie szydełkowałam ale ostatnio zaczęła się zastanawiać czy by sie tym nie zainteresować - tylko to się wydaje takie skomplikowane!!. Jeszcze jak zobaczyłam Twoje cuda!! Piękne rzeczy tworzysz, serwetka zjawiskowa!

    Zgłaszam się nieśmiało :-)

    pozdrawiam i życzę udanego ciepłego weekendu :-)

    mój blog: http://karlitka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Aniu, wszystkie Twoje prace są przepiękne. Serwetka cudna, ciekawie skomponowana z wiosennymi akcentami! Ustawiam się z wielkim apetytem w kolejkę, choć już tylu chętnych przede mną. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  39. Serwetka super! Taka wiosenna,chciałabym taką! Ale nie wiem, czy będę miała szczęście. Na wszelki wypadek podaję swój adres:annaf2607@wp.pl Pozdrawiam serdecznie i czekam na nowe cuda!

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny przepis na wiosnę.zapisuję się na tak piękna serwetkę.Pozdrawiam mari http://mari-sweetcarrot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Udało się, udało się! Mamy przepiękną Wiosnę! =D
    Pozdrawiam cieplutko i Zapraszam na moje skromne candy =}
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczna. Zgłaszam się.
    ewelinajamrozik11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Jakie to wszystko piękne!
    Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam (n.regina59@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  44. PRZECUDNA I JA CHETNIE SIE ZAPISUJE :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczna serwetka :) Zapisuje się i niecierpliwie czekam na wyniki :)
    Pozdrawiam
    http://trojandowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Rany, jaka piękna! Zobaczyłam zdjęcie Twojego candy na jakimś blogu i po prostu się zakochałam w tej serwecie.
    A motylki to już naprawdę majstersztyk

    OdpowiedzUsuń
  47. Wspaniałe rękodzieło :).
    Z wielką chęcią biorę udział w Twoim Candy.
    Mój mail: sajdeczka@wp.pl
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  48. Prześliczna, bardzo lubię takie dzieła. Z wielką przyjemnością przyłączam się do udziału w candy. Pzodrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. ale kapitalna ta serwetka!!
    ustawiam sie szybciutko, moze szczescie usmiechnie sie wlasnie do mnie :)
    pozdrawiam i zapraszam na CANDY do mnie :)
    agnieszka283@gmail.com
    http://earringzone.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  50. Prosty pomysł, a jaka urocza...
    Oczywiście, że się zapisuję!
    http://otomojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Ojej serwetka jest cudna :).
    19 maja mam urodziny i mam nadzieję, że ta data przyniesie mi szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  52. beautiful ♥ ♥ ♥ I hope for the best
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  53. Krásné tvoření !!!!
    Zdravím z Čech republik:)

    OdpowiedzUsuń
  54. piękna serwetka! ja też się zapisuję, przydałaby mi się w salonie :) pozdrawiam i zapraszam też na moje candy! filcowewybryki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. biorę udział ;)

    miska1999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajny przepis, po garści wszystkiego, a takie cudo wychodzi! :)
    Również się zapisuję w kolejce do losowania :)
    Pozdrawiam
    Ami J.
    www.amijinspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. chętnie biorę udział :-)
    cruelorchid@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. zgłaszam się:)
    Joanna
    mail: kabanos_25@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  59. http://modelinka10024.blogspot.com/
    karolcia10024@interia.pl
    zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  60. Serwetka jest piękna, ustawiam się na końcu kolejki, może szczęście się uśmiechnie...

    OdpowiedzUsuń
  61. Kocham motylki :) Jak wygram będą się ślicznie prezentować na moim stoliku :)
    Pozdrawiam !!
    http://karteczkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Rzutem na taśmę, zapisuję się :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Dopisuje się.
    miraga@interia.eu.

    OdpowiedzUsuń