piątek, 24 marca 2017

Mix media

Witam!!! chciałoby się napisać ciepło i wiosennie, ale jeszcze nie, jakaś nieśmiała ta wiosna:))

Tytuł mówi wszystko:) JUSTYNKA zaproponowała nam na marzec mix mediowe wariacje! Ostatnio często podglądam twórczość Gabrielle Polacco na YT, ma niesamowite pomysły!! Po przejrzeniu wielu inspiracji wczoraj złapałam za deseczkę i wyszło na niej to co we mnie siedziało:)) Sama jestem mile zaskoczona, także ostrzegam będzie bardzo dużo zdjęć!

Mam kilka roboczych etapów z telefonu

na zwykłą deseczkę z mdf chyba nakleiłam gazę, zrobiłam transfer i tu uwaga z wydruku z drukarki atramentowej! wyszło całkiem dobrze:) pasta strukturalna i spękająca i szablony



To zdjęcie trochę niewyraźne ale widać jakie pierdółki przykleiłam:)




Potem wszystko pomalowałam gesso, jak wyschło w ruch poszły mgiełki - moja nowa miłość:))


Pięknie wpasowała mi się tu rameczka od Anitki;)



 Trochę świecidełek, kilka muśnięć pastą białe złoto i jest!













 Rekordowa ilość zdjęć, ale mam nadzieję, że Wam też się podoba:))
I banerek do 22 lekcji


Jeszcze schną jajeczka, mam nadzieję,  że niedługo będę mogła je pokazać:)
Pozdrawiam cieplutko życząc słonecznego weekendu!
Pa!

























49 komentarzy:

  1. No to ja się poddaję, chyba nie dam rady tym razem , nie potrafię ciaprać :-)
    Wszyscy mówią że to proste... ale chyba dla dla mnie za trudne. Próbować będę ale takiej cudownej deseczki na pewno nie zrobię. Gosiu jestem zachwycona Twoją pracą !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!! Aniu nie poddawaj się! To jest prawdziwa wariacja, najpierw coś smarujesz, przyklejasz a potem to zamalowujesz😜 trzymam za Ciebie kciuki!

      Usuń
  2. Wspaniala praca nie dziwie sie ze mgielki wciagaja bo pozniejszy efekt jest cudny. Pomysl z drukarka oczywiscie wyprobuje a deseczki tylko pozazdroscic. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo wciągają👍 myślę że sama niedługo podobną sobie zrobisz😀

      Usuń
  3. Dla mnie to prawdziwy cud i miód !!! Uwielbiam takie prace, choć jeszcze nie próbowałam, ale są one bardzo efektowne . Pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo! Ula, spróbuj! Efekty są zaskakujące:))

      Usuń
  4. wspaniały popapraniec:)
    ja też dojrzewam do mgiełek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Reniu, jak już spróbujesz to koniec:P

      Usuń
  5. Gosiu,niby taka zwykła deska...a okazało się że to niezwykła deska,piękną i taka kolorowa,dużo się na niej dzieję,podziwiam bo ja niestety nie umiem się tak bawić :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ale może trzeba spróbować:) ja też się wahałam ale coś mi tam wyszło:)

      Usuń
  6. Dobrze, że to wszystko z Ciebie wyszło :))))
    Teraz na deseczce widać ile inspiracji jest w Tobie.
    Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  7. No i pieknie. A już się bałam, że się wszyscy przestraszyli mojego tematu z lekkim "szaleństwem w tle" Deseczka jest super, patrzę i patrzę i coraz bardziej mi się podoba. Efekt końcowy super, nic tylko go powtarzać i stosować w kolejnych pracach. Pozdrawiam serdecznie i cieszę się, że moje jajo już nie jest samotne :-))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko! Bo tak trochę z tymi mix mediami jest, że trzeba się odważyć i zacząć paprać:))

      Usuń
  8. Wowwww!!!Pięknie wyszła:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycająca praca!!! Przymierzam się do stosowania mgiełek, ale chyba nie czuję się w tym temacie bezpiecznie, nie wiem co wyjdzie;)
    Pozdrawiam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się!! Aniu, z mgiełkami tak właśnie trochę jest, że nie wiadomo co wyjdzie:))

      Usuń
  10. Gosieńko, niesamowita, cudowna praca. Jestem pod wrażeniem.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna praca, mój podziw! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, nieźle poszalałaś, ale efekt niesamowity! Musze kiedyś koniecznie spróbować takiego mediowania. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Padam i nie wstanę. Pięknie Gosiu. Jestem zachwycona Twoją pracą. Bardzo ładnie rozplanowałaś wszystkie detale i fantastycznie dobrałaś kolorki. Bardzo mi się podoba. Po prostu genialnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu! Mam nadzieję że już wstałaś😄😄dziękuję bardzo!! Pozdrawiam;)

      Usuń
  14. Cudeńko:) Jakie bogactwo barw. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi!! A użyłam tylko 5 kolorów ale jak się zmieszają wychodzi ich dużo więcej:)

      Usuń
  15. Piękna praca Gosiu! Zapewne powstaną kolejne prace ;) media strasznie wciągają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!! A najgorsze, że chciałoby się wszystkie kolory mgiełek mieć:))

      Usuń
  16. no i mnie zatkało:(
    Gosiu pięknie Ci wyszło, wszystko pięknie skomponowane i napaciane :)
    mnie za diabła to nie wychodzi:(
    Gosiu podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Reniu tu trzeba po prostu odważyć się i nie kontrolować tak bardzo😀 trzymam kciuki i czekam na Twoją pracę:)

      Usuń
  17. Piękna praca Gosiu ci wyszła - uwielbiam tę technikę ale ja raczej w koronkach się mix mediuję - buziaki ślę Marii i biegnę dalej

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna praca w cudownej kolorystyce:) Uwielbiam takie prace, w których jest wiele detali i patrząc na nie odkrywa się ciągle coś nowego. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piękna deseczka, a te kolorki to już całkiem baśniowe takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Coś w tych kolorkach jest, bo spodobały się mojej czterolatce:))

      Usuń
  20. Ależ niesamowita metamorfoza - ślicznie wyszło ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczna praca jestem pełna podziwu.Małgosiu masz talent.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gosiu@ co tu można napisać! piękną pracę stworzyłaś, jestem pod ogromnym wrażeniem! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem pod wrażeniem! Wspaniała praca! Tyle się na niej dzieje, kolory cudowne, piekna kompozycja! Bardzo mi się podoba! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest piękna! tyle dodatków, kolorów! śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana rewelacja- mówisz białe złoto? Pierwszy raz słyszę, lecę szukać -a jak Ci się ramki skończą daj znać doślę😁
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń