czwartek, 21 lutego 2013

Zegar słoneczny:)

Witam po dłuższej przerwie, jakoś tak mało czasu mam, żeby wpisać coś nowego, a do Was zaglądam tylko nie zawsze zostawiam ślad:)
Bardzo mi miło gościć kolejne, nowe obserwatorki!
Jak w tytule dziś zegar słoneczny, choć nie do końca :) zobaczcie same:




 Kiedyś u Madzi , zobaczyłam kursik jak zrobić zegar z wikliny papierowej i postanowiłam zrobić podobny do pokoiku naszego Słoneczka:) Oczywiście na początku był zupełnie inny pomysł, dopiero po wypleceniu szkoda było mi obciąć te promyki i pomyślałam, że to będzie słońce. Na strychu, gdzie mam kopalnię przydasiów, wygrzebałam zegar,  mechanizm działa na dodatek miał żółtą tarczę  więc wystarczyło tylko nakleić filcowe oczka i buźkę i tadam, mamy słońce piękne i gorące choć za oknem śniegu co nie miara!!! Tak wygląda z bliska


Na ścianie zawisł wreszcie kalendarz z kotkami, który dawno temu wygrałam u Raeszki. Czekał na ramkę i się doczekał:)


i z bliska


Wisi przy przewijaku i już Oliwka na niego spogląda:)
Na dziś to tyle, bardzo dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie tyle miłych słów, pozdrawiam serdecznie i do następnego wpisu:) Pa!

34 komentarze:

  1. ale super pomysł! Ten zegar jest prześliczny i w sam raz do pokoiku dziecięcego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super,chyba dla córeczki bo to też teraz takie twoje słoneczko

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu !!! Śliczny ten zegar i przypomina o słonku i lecie :) Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Słoneczko cudowne, ale kalendarz prześliczny [chyba polubiłabym koty?] pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. super słoneczko dla słoneczka :)
    nie próżnujesz Gosiu!
    A malutka jak się miewa?
    :)POZDROWIENIA posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zegar uroczy no ale ten koci kalendarz cudo

    OdpowiedzUsuń
  7. L'horloge-soleil est très joli et surtout il fait sourire ! Quand à la broderie des chats, elle est superbe !!!
    Bonne journée !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  8. Zegar super, a koci kalendarz prawdziwe cudo!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zegar jest fantastyczny i ten pomysł z promykami jest cudowny:) Prawdziwe Słoneczko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny zegar. Świetny pomysł i perfekcyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zegar wygląda świetnie. Aż się wesoło robi patrząc na uśmiech zegarka. Jeszcze nigdy nie robiłam z papierowej wikliny, ale patrząc na Twoją pracę zaczyna mnie korcić. Chyba dam radę...?
    Nie mam pojęcia, jak się do tego zabrać- muszę się poduczyć.
    kalendarz piękny. Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Na początku mogą być kłopoty ze skręcaniem rurek, ale tym nie wolno się przejmować i kręcić dalej, a potem to już tylko wyplatać...:)

      Usuń
  12. Pomysłowe i pięknie zrobione! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zegar jest super:)Jak dobrze zobaczyć takie słoneczko,którego w realu brak:(A kalendarz jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Olá Gosia!
    Magnificos!!!
    Obrigada por sua visita e gentil comentário!
    Abraços!

    OdpowiedzUsuń
  15. PRZECUDNE JESTEM ZACHWYCONA !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecudny słoneczny zegar :) A kiciusie Oliwki słodkie :) Uściski dla Oliwki ♥♥♥ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje, to jest bardzo piękne

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam Cię :) z maluszkiem i takie cudeńka robisz :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uśmiecham się pełną buzią!! Jaki śliczny zegar zrobiłaś!! Wesoły, ciepły, słneczny...mnie trochę kurczakaczkiem kojarzy się :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Sympatyczne słoneczko! Ale szczęściara z ciebie, taki śliczny kalendarz dostałaś ! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny ten zegar, rozświetli każdy pokoik dziecięcy :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. przydasie się przydają
    świetny pomysł i wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  23. Gosiu bardzo dziękuję za odwiedziny i ogromnie się cieszę że mogłam Cię poznać. Twoja twórczość jest zapierająca dech w piersi. Masz tyle talentów :). Pozdrawiam serdecznie Ina

    OdpowiedzUsuń
  24. Zegar jest przeuroczy:)Taki radosny.
    Ale ten wygrany kalendarz jest również piękny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zegar- słoneczko przepiękny:).Wspaniały pomysł i wykonanie. Kalendarz też świetny.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zegar wspaniały i bardzo radosny!!! świetny pomysł!!! wygrana z kociętami cudowna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Ach, zegar jest po prostu fantastyczny!
    Tak mi brakuje słonka, a ono u Ciebie sobie świeci:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uroczy zegar łał ale kociaczki niesamowite :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejku ale słonecznie:) super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj Gosiu;)Nie wiem jakim cudem nie trafiłam do Ciebie wcześniej.
    Przeleciałam prawie połowę Twojego bloga i jest na czym oko zawiesić;)Wrócę tutaj na pewno i przejrzę resztę postów;)Nie sposób się u Ciebie nudzić:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń