piątek, 19 kwietnia 2013

100 !

Witam  w ten piękny poranek, słoneczko nieśmiałe, ale może w końcu wyjrzy zza chmur!
Miło mi powitać nowe osóbki w gronie obserwatorów:)
W poprzednim poście wspomniałam, że będzie niespodzianka, otóż  ten post jest setnym!!! postem, a poza tym ostatnio kilka razy udało mi się coś wygrać u nie jednej z Was, to teraz pora, abym ja mogła podarować coś od siebie:)
Zatem ogłaszam Candy z niespodzianką!



Warunki zabawy:
-komentarz pod postem, np. zapisuję się, z wyborem niespodzianki, tak,  abym była pewna czy się zapisujesz:)
-szydełkowa
-czy wiklina papierowa
-aktywny baner na swoim blogu
-zabawa tylko dla obserwatorów:) ( zawsze możesz nim zostać:))
-zapisy do 19.05
-losowanie następnego dnia
-wylosuję po jednej osobie z grup szydełko i wiklina
-daję sobie miesiąc na przygotowanie prezentów (mam nadzieję, że cierpliwie poczekacie:))
- do zabawy zapraszam osoby z Polski

                                 Kto chętny?

Pozdrawiam, pa!

48 komentarzy:

  1. Oczywiście Gosieńko, ze chętna i to na Twoje snieżynkowe gwiazdki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachęcająca rozdawajka:) Ale ja dostałam wczoraj wspaniałości od Ciebie :))) Daję szansę innym, niech też tak się cieszą jak ja :)
    Pozdrawiam ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. F´licitations pour le 100ème post !
    Bonne journée et weekend.
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Gosiu, u mnie też rozdawajka z tego samego powodu :)
    Marzę o wiklinowej bazie wianuszka. Trzymam zatem kciuki.

    Ciepło pozdrawiam *♥* i zapraszam :)
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. marzę o papierowej wiklinie :) Gratuluję 100 posta!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spora rocznica :) Gratuluje :))
    Zapisuje się szydełkowe dzieło!
    Pozdrawiam serdecznie
    Ps. Dziękuje za kartkę, podziękowania będą jeszcze na blogu ale dopiero około Wielkanocy (5 maja)
    Jazz

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuję się na szydełkową niespodziankę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak, oj tak na szydełkową niespodziankę chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zapisuję się na niespodzianke z papierowej wikliny.

    OdpowiedzUsuń
  10. zapisuję się obserwuję od dawna , chętnie wiklinową niespodziankę bym chciała banerek na pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie z Polski, ale adres w Polsce mam - więc się bym chciała zapisać :) Jesli mnie przyjmiesz :) I papierowa wiklina mi się marzy, moja to troche koślawa wychodzi... Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosiu uwielbiam twoja wiklinę i marzy mi się ja zobaczyć na żywo , grzecznie ustawiam się w kolejce,,

    OdpowiedzUsuń
  13. i ja się grzecznie ustawię w kolejce, marzy mi się jakiś wiklinowy koszyczek
    gratuluję setki !

    OdpowiedzUsuń
  14. A co mi tam szkodzi się zapisać:))) uwielbiam niespodzianki!
    Wybieram wiklinę...

    OdpowiedzUsuń
  15. Gosiu - pewnie, że się zapisuję. Nie umiem robić papierowej wikliny i z chęcią coś przygarnę.
    Pozdrawiam wiosennie i życzę miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie by było dostać od Ciebie Gosiu coś z wikliny papierowej :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja szydełkowo zawsze i wszędzie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję 100:) Chętnie przyłączę się do zabawy:)Bardzo by mnie ucieszyło coś szydełkowego:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzenia rocznicowe składam, po wiklinę papierowaą sie ustawiam, banerek zamieszczam.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapisuję się z chęcią ogromną przygarnięcia jakiegoś szydełkowego cuda zrobionego przez Twe zdolne rączki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje:)I staję grzecznie w kolejce po cudeńko zrobione przez Ciebie szydełkowego:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Staję grzecznie w ogonku po papierową wiklinę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam. Chętnie wezmę udział w zabawie. Jeśli wygram proszę o coś z papierowej wikliny, nie widziałam jeszcze na żywo nic takiego :) Jestem obserwatorem i dodałam banerek na bloga.
    Pozdrawiam
    http://bizuteria-wg-iliany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja także chętna na niespodziankę :) A na szydełkową tym bardziejk, bo ni jak mi się szydełko ręki nie trzyma. Pozdrawiam olenkaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wybieram wiklinę papierową :) i idę pobuszować dalej u ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapisuję się na szydełkową niespodziankę...jesli można.
    Pozdrawiam cieplutko.
    E#lka.

    OdpowiedzUsuń
  27. Też jestem chętna na niespodziankę... wiklinową

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam serdecznie i oczywiście zapisuję się na niespodziankę szydełkową. ewelinamajewska@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapisuje sie z ogromną przyjemnością na twoje candy, bo tworzysz cudne rzeczy :) Ciężko jest mi się zdecydować ale chyba jednak poprosze o coś szydełkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  30. TO JA SIE CHETNIE ZAPISUJE NA CANDY,WYBIERAM PAPIEROWA WIKLINE.POZDRAWIAM!
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Z wielka chęcią stanę w ogonku...po papierowa wiklinę:)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Tyle chętnych na niespodziankę od Ciebie. Robisz cudeńka, wiec nie ma się co dziwić.
    Spróbuję, zapiszę się w kolejkę, może się uda.
    Chętnie przygarnę coś szydełkowego:)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jako ,że na szydełkową wymiankę jesteśmy umówione- ustawiam się za wiklinką .Jak mi szczęście oczywiście dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Robisz śliczności. Z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce po szydełkową niespodziankę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też z miłą chęcią biorę udział w zabawie i wybieram szydełkową niespodziankę .Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapisuję się. Z chęcią przygarnę coś z papierowej wikliny:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. i to kusi i to nęci.....zapisuję się na szydełkową niespodziankę ....chyba ...żeby .... nie decyzja padła....to bawimy się

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapisuję się koniecznie, zwłaszcza, że i papierowa wiklina i szydełko są mi obce - wybieram jednak coś szydełkowego, jeśli szczęście się do mnie uśmiechnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam niespodzianki więc z przyjemnością ustawiam się w kolejce po papierową wiklinę, bo to technika całkowicie mi obca :)

    Gratuluję 100 i życzę kolejnych jubileuszy :))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  40. To ja tez ustawiam się w kolejce po papierowa wiklinę !
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam serdecznie, ponieważ strasznie podoba mi się papierowa wiklina uważam , że to arcydzielo coś takiego zrobić więc zapisuję się na wiklinę, ponieważ nie miałam jeszcze okazji zobaczyć tego dzieła na żywo. Pozdrawiam gorąco i serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Hej ;)
    Nie mogę się nie zapisać ;)
    Ustawiam się w kolejce po szydełkowe cudeńka ;)
    Pozdrawiam ciepło ;)***

    OdpowiedzUsuń
  43. Gosiu zebrałam się wreszcie ,żeby się dołączyć do ogonka po wiklinkę:)Pozdrowionka serdeczne:)))

    OdpowiedzUsuń
  44. oczywiście ja bardzo chętna! i chętnie wygrałabym szydełkową niespodziankę

    OdpowiedzUsuń
  45. Kiedy patrzę na tą filiżaneczkę ze spodeczkiem na górze - bez wahania wybieram szydełko ;) Buziaki ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję 100 posta:) Piękny wynik blogowy:) Z przyjemnością zgłaszam się do Twojej zabawy:) Zarówno szydełko jak i papierowa wiklina w Twoim wykonaniu są cudne, więc wybór mam bardzo trudny:) Z racji tego, że papierowej wikliny już popróbowałam to poproszę o coś szydełkowego, gdyż tej techniki nie opanowałam i tym bardziej ją podziwiam:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się :)
    Twoje prace są cudowne (bez podlizywania się)
    na wakacjach sama postanowiłam się nauczyć szydełkować (jak narazie umiem tylko proste kwiatki) Wybieram nagrodę szydełkowaną oczywiście :)
    obserwuję jako Koszmarek
    zalinkowany baner umieściłam na samoistnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń