środa, 12 marca 2014

Hmmm...

i znowu nie mam pomysłu na tytuł posta:)) też tak macie???
Z tytułem czy bez pokażę kilka zdjęć moich prac.
Zrobiłam kolejny świecznik z papierowej wikliny w surowym stylu, bo Tynka taki lubi:))
Lekko pomalowałam kawą, dodałam szydełkowe i papierowe akcenty i wyszło takie cuś:




Dla Antosia z okazji pierwszych urodzin zrobiłam szydełkową piłeczkę, ale troszkę inną niż poprzednie:


Doszyłam dzwoneczki, które Antosiowi od razu przypadły do gustu:))

Dzisiaj skończyłam coś dla siebie!!! miałam miejsce na ścianie po świątecznej rozecie i uwiłam wianek z papierowej wikliny, o którym myślałam już daaaawno!!!
Ostatnio natknęłam się gdzieś na motylka i kwiatki z lnu, musiałam takie zrobić!!! Tak wygląda mój nowy kurzołap:)))






Przeprazam za ilość zdjęć, ale bardzo mi się podoba:)))( ach, skromność przeze mnie przemawia)

U Was też taka wiosna???
Do następnego razu, mam nadzieję, że będę mogła pochwalić się projektem, który swój początek ma jeszcze w ubiegłym roku:))) pa, pa!!!

30 komentarzy:

  1. hihi no ja mam nadzieję, że następnymrazem się już tym "projektem" pochwalisz :)
    cieszę się, że zdjęcia wstawiłaś, bo ja na razie swoimi nie mogę sie pochwalic bo mi komp padł :(...ale wszystko nadrobię :)
    piłeczka i dzwoneczki faktycznie BARDZO się Antosiowi spodobały ale to dokładnie jak Zosi dzwoneczki przy serduszkach ;) hihi...
    Zosia też się piłeczką bawi bo i jej się dzwonienie podoba...a świecznik? CUDO!! i jaki on surowy? delikatny i romantyczny i jakby z innej epoki wręcz był ;)
    DZIĘKUJĘ Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wianek jest świetny ! Takie rzeczy lubię :)) Świecznik też superaśny - sama natura !!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczu nie mogę oderwać od tego wianka! cudny jest...no i te lniane kwiatuszki...przepiękne! też muszę spróbować taki zrobić:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu, jakie cudeńka tu pokazujesz, a wszystko to jest czarna magią. Wianuszek jest piękny, serduszko i świecznik. Te ozdoby z płótna szalenie mi się podobają. Czapeczka odpowiednia, jak na taka pogodę, również radosna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Małgosiu każda z nas ma nieraz takie problemy ale czy trzeba się przejmowac
    drobnostkami ważne jak post takie jak u ciebie są ciekawe - a mianowicie wianek mnie zauroczył a świecznik co tu dużo mówić kocham taki styl buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu nie masz za co przepraszać dobrze że pokazałaś te świetne cuda króre zrobiłas piłeczka bardzo pomysłowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prace zaprezentowałaś. Wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu, kolorek cudowny! Też muszę spróbować z kawą, bo kolor bardzo ciekawy, a wianek, powiem Ci, że też ostatnio wpadł mi w oko ten splot, może kiedyś spróbuję.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świecznik jest fantastyczny! Od jakiegoś czasu podobny mi "chodzi po głowie":-) Chyba się skuszę i w końcu go zrobię, bo na Twój się nie mogę napatrzeć :-) Wieniec i piłeczka też są super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosia, same śliczności. A szkatułkami z poprzedniego posta jestem zauroczona.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam, podziwiam i podziwiam, po prostu śliczności.
    Pozdrawiam ciepło wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To "cuś" świecznik i wianek fantastyczne!!! Moje klimaty, uwielbiam takie rzeczy...niestety papierowa wiklina mnie nie lubi i to chyba bardzo:))) chyba za sztywne mam paluchu do plecenia:)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak widzę... Justyś zadowolona !
    ładny wianuszek poczyniłaś...!!!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny ten świecznik, a wianek jeszcze lepszy. Ależ Ty masz cierpliwość do takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj Gosiu:) Oryginalny i bajecznie piękny świecznik i wianek:) A piłeczka słodka:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie to wszystko piękne i takie w moim stylu;))
    Ten świecznik jest super,a motylki na wianku pierwsza klasa;)
    Niby Ci się nie chciało,niby nie miałaś pomysłu,a tu proszę jakie cudności;)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  18. De bien belles créations !!! Le bougeoir me plaît beaucoup...
    Bonne journée !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne i wspaniałe prace!!!
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. swiecznik mnie zachwycił ! gazety ? hmm wiele ludzi je wyrzuca a tu takie cudeńko :D Piękny !

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne, oryginalne ozdoby :-)pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  22. Te lniane kwiaty rewelacyjne, zresztą całość super się prezentuje! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z wymyślaniem tytułów także mam kłopot- pustka w głowie i nic mi nie pasuje....:)
    Wianek bardzo ładnie uplotłaś. Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapewniam, że na posta miałaś dobry pomysł - ja bowiem najbardziej lubię właśnie oglądanie wyników cudzych zmagań twórczych. Samemu się wielu rzeczy nie wymyśli, a inni pokażą, co można dzięki pracy własnych rąk uzyskać. Powiem zupełnie szczerze, że jestem zachwycona pracami z lnu - szczególnie motyl mi się podoba - dzięki połączeniu z perłami motyl i kwiatki staja się bardzo eleganckie. Trochę kojarzą mi się ze sztuką biedermaierowską - tam też w dekoracji pojawiały się perły.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zwykle wszystko prześliczne , fajny świecznik , i bardzo podobają mi się te lniane kwiaty Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świecznik i wianek są fantastyczne!!!! Boskie prace:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo pomysłowe i super udane dekoracje zrobiłaś.Len, drewno i papier, sama natura zmyślnie upleciona! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  28. Gosiu, to oczka ścisłe. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie cudowności cudowne, ale świecznik, no cóż rewelacja !
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię takie naturalne barwy, więc wszystko co w nich wykonałaś jest śliczne i świecznik i wianek:)

    OdpowiedzUsuń