środa, 19 lipca 2017

Coralove wyzwanie i nie tylko

Witam serdecznie!
Dziękuję pięknie za wszystkie słowa, które zostawiłyście pod postem z tagiem.!! Miło mi, że mimo wakacyjnych wojaży ktoś jeszcze tu zagląda:))
Tytuł nawiązuje do wyzwania na blogu Coral4u, a tematem jest zegar



Zapraszam wszystkich do zabawy! Jest nagroda:))

Moja praca to zegar na patelni:) Patelnia, którą dostaliśmy w zestawie na prezent ślubny, nie używana, nawet na męża:)) hihii



Pokryłam ją białym gesso i nakleiłam serwetkę, dodałam szablony, a brzegi ozdobiłam pastą śnieg i pękającą, całość pomalowałam farbami akrylowymi i kredowymi. Na koniec pociągnęłam nierówności farbą 3D





Tym sposobem mam oryginalny zegar w kuchni:))

Miłość do farb 3D kwitnie i powstało kolejne pudełeczko po butach:)) Zaczęłam je robić dawno temu, jak uczyłyśmy się reliefów:)) ale coś mi w nim nie pasowało... aż do teraz!
Na wieczku jest transfer błonowy, na który nakleiłam ramki, całość pokryłam czarnym gesso, dodałam wzorki z szablonów pastą śnieg i farbą 3D, dodałam kwiatuszki, mikrokuleczki tu i ówdzie i tadaaaammm:




A w środku kwiatki z papieru, głownie różyczki, znów mnie "coś: naszło:))

 Pudełeczko zgłaszam do naszej nauki decou u Renatki


Praca z makiem już się tworzy:))
a ponieważ pudełeczko stanie sie prezentem dla KOGOŚ dodaję je do zabawy również u Reni TUTAJ


Moja papierowa różyczka  w zbliżeniu


a tu mój hibiskus, doniczkowy nie z papieru:))

jest przepiękny!!! szkoda tylko, że tak szybko przekwita... na szczęście ma dużo pąków:))
Tym akcentem żegnam się dzisiaj z Wami! Karteczki już zrobione, więc pojawię się znów już niedługo:)
Dużo słoneczka Wam życzę!!
Pa!!

46 komentarzy:

  1. Jak dobrze, że tu zaglądnęłam ;) To, że mi oczka urosły na widok zegara przerobionego z patelni (no na chwilę żal mi było patelni, ale jak zobaczyłam efekt, to sentymenty poszły precz;), powiększyły się przez oglądanie pudełeczka (tyle na nim się dzieje:), a już euforia sięgnęła szczytu, jak zobaczyłam papierową prześliczną różyczkę. Jesteś niesamowita, podziwiam i gratuluje pięknych, pomysłowych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Przynajmniej jakiś użytek z niej mam:))

      Usuń
  3. Gosiu tyle tu cudowności , że nie wiem gdzie oczy podziać. Przede wszystkim gratuluję awansu na DT w coral4U. Albo mi cos umknęło , albo zapomniałaś się pochwalić !! To wielki zaszczyt znaleźć się w tak doborowym towarzystwie. Ewa Szubra i Agata Cebula są mi znane z warsztatów kwitkowych. Twoja różyczka jest przepiękna i wygląda jak żywa, obok tego pięknego hibiskusa.
    Zegar no po prostu marzenie i w życiu bym nie wpadła na przerobienie patelni. Pudełko po butach jak małe dzieło sztuki. Gratuluje talentu , widać media to coś co Ci wybitnie spasowało.
    Pozdrawiam i miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu chwaliłam się w poprzednim poście:) a jakże!
      Faktycznie polubiłam mediowanie:))Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Piękny zegar, nietypowy ale jakże przez Ciebie dopieszczony - podziwiam! a pudełko pierwsza klasa - mieć takie to marzenie! podziwiam za zdolności i ciągłe doskonalenie warsztatu! pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! chyba pomyślę o jakiejś rozdawajce:))

      Usuń
  5. Trafił swój na swego:-)Idziesz jak burza w tym mediowym ozdabianiu i to coraz bardziej kreatywnie, zegar jest odjazdowy a pudełeczko śliczne. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie wyszłaś na zdjęciu :-)

      Usuń
    2. Dziękuję! Mediowanie wciągnęło mnie na maksa:))

      Usuń
  6. Gosiu świetny zegar- podziwiam technikę i pomysłowość.
    Tak samo jak i pudelko cieszy olo.
    Buziaki przesyłam i pozdrawiam serdecznie
    Ps. Nie lubię pisać na telefonie dlatego tak krótko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu!! Aaa Ty jeszcze pewnie z Lilą na turnusie! Tym bardziej mi miło że zajrzałaś i słówko zostawiłaś! Buziaki!!

      Usuń
  7. Ja pierdziu....zębiska zbieram
    kobieto chylę czoła
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. ale odjazdowa,SUPEROWA metamorfoza patelni

    OdpowiedzUsuń
  9. Zegarem jestem oczarowana! Niesamowicie oryginalny, piękny! Pudełeczko również przecudne, a różyczka wygląda jak żywa! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosieńko, zegar na patelni zwalił mnie z nóg, jest rewelacyjny. W razie potrzeby można i na męża użyć:):):)
    Pudełeczko przepiękne i bardzo artystyczne.
    A różyczką mnie nabrałaś - byłam pewna, że prawdziwa.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Małgosiu!! Mąż za pierwszym razem jak poprosiłam powiesił go na ścianie, pewnie ze strachu:)) różyczki ćwiczę i ćwiczę:)

      Usuń
  11. Gosieńko, uczta dla oczu :-)
    Zegar jest świetny, niezwykle oryginalny!
    Pudełko samo w sobie jest cudnym prezentem, a z różyczkami to już super.
    Zdolniacha z Ciebie! Gratuluję talentu!
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki komentarz to uczta dla mojego serducha!! raduje się jak nie wiem!!:)) Pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Niesamowite prace!!! Patelnia wymiata, nie wpadłabym na to a pudełku wow, oczy mi wyszły na wierzch....rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. kurcze, bardzo realistyczna ta różyczka, podoba mi się :D ja zakochałam się w reliefach, ale staram się ograniczać bo mam fazy na daną technikę i wszystko wydaje mi się być później "naciapane"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) tym bardziej, że to jedna z pierwszych:)) w mix mediach można nakłaść wiele zamalować i wychodzą całkiem nieoczekiwane efekty:)

      Usuń
  14. Pudełeczko jest totalnie odjazdowe. Poradziłaś sobie z nim na 6+ :). Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne prace:) Przemiana patelni zaskakująca:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakież ciekawe i pomysłowe prace. Szczególnie zegar skradł mi serce :) Dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow!Gosiu zegar z patelni,wspaniały,gratuluję pomysłowości:)
    Pudełeczko pięknie wygląda,lubię takie klimatyczne prezenty:)
    Różyczka cudna,jesteś niezwykle uzdolniona i miło mi, że odwiedziłaś mój świat:)
    Serdeczności zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)patelnia dość długo czekała żeby mieć swoje 5 minut, ale opłaciło się! Również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  18. Świetny pomysł na patelnię:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gosiu jak Ty to robisz że takie cuda robisz ?????? :))
    Popatrz a ja wyrzuciłam patelnię na śmieci,a mogłam mieć taki piękny zegar,tylko kto by go dla mnie zrobił hihi :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś tam we mnie siedzi:)) Marylko zawsze możesz podesłać a ja coś wymyślę;)

      Usuń
  20. Łał! Ale cudeńka! Zegar z patelni, świetne pudełko, przepiękna różyczka ... przyjemnie popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomysł na zegar-patelnię -- super! :) podziwiam za kreatywność :)
    Pudełko też prezentuje się świetnie - dobrze, że napisałaś, że to po butach, bo bym na to nie wpadła... Wygląda bajecznie, kolorki są super, motyw z motylem - cudny! :)
    dziękuję za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miło mi że wpadłaś:) Dziękuję za miłe slowa!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zegar z patelni wyszedł rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń