sobota, 23 sierpnia 2014

......

i znowu nie mam pomysłu jak zatytułować post :) a tam , to bez znaczenia!
Na początku chciałam powitać nowe obserwatorki, mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej!!!
Dzisiaj pokażę różności, jakie powstały w ciągu ostatniego miesiąca bo znowu tyle czasu śmignęło od ostatniego wpisu :)

Dla małej jubilatki Ani, zrobiłam karteczkę i szydełkowy komplecik :

  balerinki


i torebke



 Dla jubilata Sylwusia karteczka i szydełkowa piłeczka:



Zrobiłam też karteczkę z gratulacjami dla malutkiego Manuela :)


To dzisiaj tyle, resztę zostawię na następny post, może uda mi się wkleić dwa we wrześniu :)) Jejku "we wrześniu" jak te wakacje szybciutko minęły..... i kto mi teraz dziewczynek popilnuje:( ech...
Może jakoś dam radę coś dłubać:))
 Pozdrawiam słonecznie i życzę miłego weekendu!!!
Pa!!!

29 komentarzy:

  1. Śliczne prezenciki! Torebeczka i buciki są urocze :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałości!!! Wszystko pięknie wykonane!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie sliczności,balerinki są cudowne,a różowa karteczka delikatna jak mgiełka.
    Pozdrawiam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prezenty, ale najbardziej podobają mi się baleriny , są cudowne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki :) a czerwony komplecik przecudny :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nawet wiem o którą Anię i o którego Sylwusia chodzi ;)
    a mi wciąż na pocztę daleko...
    Kochana...karteczki są słodkie a ten komplecik POWALAJĄCY, niezwykle dziewczęcy i UROCZY po prostu!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki są piękne!!
    A balerinki z torebeczką i piłeczka śliczne.
    Świetny pomysł z prezencikami.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu wykonane przez Ciebie prezenciki są takie urocze:)Same śliczności , które oglądam z ogromną przyjemnością:))) Karteczki bardzo mi się podobają:) Każda jest wyjątkowa na swój sposób. Natomiast balerinki mnie oczarowały;) - są cudne. Stworzyłaś idealny komplecik z tą torebeczką.
    Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. oj Małgoniu z tymi tutułami też mam często problem - ale coś tam zawsze wymyślę - śliczne rzeczy zrobiłaś a te balerinki to jużsą tak pięknie wdzięczne że zastanawiam sięczy nasza małą Zu by chodziłą w takich - chyba jej zrobię podobne - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju, jeju! Jakie to wszystko śliczne, a czerwony komplecik, to już dla prawdziwej damy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! przesliczne i słodziutkie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Buciki są świetne , a cała reszta przesłodka pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudeńka! Buciki i torebeczka są wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  14. Znów natworzyłaś cudeniek :)
    Świetny jest ten komplecik dla Ani.
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne karteczki, a te buciki skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. balerinki i torebeczka przesłodkie :) A piłeczka superaśna! Dziękujemy jeszcze raz! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne kartki, ale buciki wymiatają:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gosiu jestem pod wwrazeniem! Gorąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko piękne, ale buciki mnie zachwyciły najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. De belles cartes et du beau crochet !
    Merci pour la visite !
    Bonne journée !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałości :-) Szczególnie komplet - balerinki i torebka - sama słodycz :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne karteczki poczyniłaś :)
    A te szydełkowe CUDA skradły me serducho !!!
    Pozdrowionka Gosiu :)***
    Ps.Miałam ten sam problem z tytułowaniem postów i...zrezygnowałam z nich;teraz tytułem jest numer posta i już ...Może mniej twórczo,ale za to praktyczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne karteczki i piękne twory szydełkowe. Buciki i torebka wyglądają uroczo! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne prezenty, pantofelki mnie urzekły! :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. witam :)
    wpadłam z rewiztyą informuję że i ja tu zostaję :)
    cudeńka robisz a ja lubię taie wspniałości oglądać:))))))))

    OdpowiedzUsuń
  26. Gosiu te balerinki są cudowne, no kurde idealne z tymi kwiatuszkami :) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. i znów Małgosiu stworzyłąś cudne szydełkowe prace -śliczne te buciki i torebeczka a i karteczki są bardzo słodkie - prezenty sliczne - buziaczki ślęMarii

    OdpowiedzUsuń
  28. Gosiu balerinki dla małej damy są przepiękne :).
    Pozdrawiam Marta.

    OdpowiedzUsuń