poniedziałek, 22 maja 2017

Malowane deski

Witam serdecznie, ciepło i słonecznie:)) Już ponad tydzień temu dodałam ostatni wpis i jakoś tak czasu nie ma na odwiedzanie blogosfery, ubolewam, ale wszystkie rabatki chcą być ładne i to one pochłonęły mnie w ostatnim czasie:) Nadrabiamy stracony przez zimno czas... :)
Jednak słoneczko dodaje mnóstwo energii i w międzyczasie zmobilizowałam sie do skończenia kilku prac!
Dostałam w ubiegłym roku kilka świetnych drewnianych skrzynek od cioci, jedna wraca z powrotem. Ma być przeznaczona na zioła. Zaczęłam pracę z nią już we wrześniu:P musiała odleżeć swoje niestety, miałam z nią problem, bo spod białej farby wychodził jakiś brudny kolor, nie wiem czym wcześniej była malowana. W końcu polakierowałam i jeszcze raz położyłam białą farbę i jest ok!
Kiedy RENIA podała temat na maj, postanowiłam domalować deseczki:) Już raz próbowałam o tu klik

Środek bejca, albo lasur już nie pamiętam, boki farba akrylowa i ziółka z serwetki








I  banerek do majowej zabawy


Dla tej samej cioci zmalowałam dwie buteleczki



Motywy z serwetek, szablon, kropeczki, cieniowanie patyną, koroneczka odręcznie zmalowana, wyszły kolorowe i wesołe, na sok albo nalewkę.. Mam nadzieję, że się spodobają;)
Dziś już zmykam, mam jeszcze łyczek kawki to może uda mi się jeszcze kogoś odwiedzić:))
Miłego dnia!



17 komentarzy:

  1. świetnie wyszło rewelka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyszła a efekt deski tylko podkreśla jej piękno:)
    Ja z moimi walczę, ale nie wiem czy zdążę:(
    buziaki i miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te buteleczki, szczególnego uroku dodaje im ta koronka i energetyczne kolorki owocowych serwetek.
    Skrzyneczka bardzo praktyczna i ozdobna.
    Pysznej kawki i miłego dnia Gosiu:-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne prace, buteleczki warte wyróżnienia! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa byłam tych deseczkowych prac, ale że Ty sobie poradzisz wyśmienicie byłam pewna na 100% i się nie pomyliłam . Skrzyneczka wyszła bombowo. Mnie cos tam świta , ale czy coś wyjdzie to całkiem inna para kaloszy :-).
    A buteleczki normalnie padłam , są urocze, a ta koroneczka .. czapki z głów.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu, śliczne butelki. Gdzie nabyłas te serwetki???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) Danusiu, ja je kupiłam na początku swojej przygody z decou, więc nie jestem pewna, ale chyba na stronie cuda niewidy:)

      Usuń
  7. Gosieńko, skrzyneczka na ziółka jest prześliczna i bardzo dekoracyjna, buteleczki zresztą też.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Buteleczki mnie zauroczyły. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo utrudnien z plama skrzyneczka wspaniale wyszla a buteleczki swietne, swietnie sie beda prezentowac...pozdrawiam serdecznie i milych prac w ogrodzie

    OdpowiedzUsuń
  10. Super te prace Ci wyszły:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Skrzynka wyszła super! A buteleczki są urocze! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Deseczki jak prawdziwe Gosiu. Strasznie mi wpadły w oko te buteleczki już sam widok orzeźwia, nie trzeba nawet zawartości. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyczarowalas Małgosiu cudeńka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne prace :-))) Pięknie i mają w sobie takie ciepło...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale extra prace! Podziwiam bardzo!

    OdpowiedzUsuń