piątek, 31 marca 2017

Z(mix)owane jaja:)

Witam cieplutko, słonecznie, śpiewająco po prostu wiosennie!!! Jest pięknie i oby już tak zostało!!!
KOCHAM wiosnę:))

Dziś na szybko i na prawie ostatnią chwilkę zmixowałam jaja:)) Raz jeszcze dokarmię żabkę u JUSTYNKI z nadzieją, że nie wyjdzie jej to bokiem:D
Miałam  stare jajka styropianowe, myślę, że spokojnie z 8 lat czekały:))) pokryte były takimi drobniutkimi mikrokuleczkami i miały żółte ciapki i te ciapki drażniły mnie bardzo dlatego w ruch poszła pasta strukturalna i spękająca, potem farby akrylowe, mgiełki, patyna, klej na gorąco, woski drobiazgi od Anity(dziękuję jeszcze raz!) jakieś koraliki i ozdóbki:)

Sesja zdjęciowa w dzisiejszym pięknym słoneczku:))

Na tych klej na gorąco


tu koraliki i metalowa rozetka


kolejne ozdobione koronkami z gesso z foremki silikonowej



tu taśma filcowa


literki od Anitki



tu koraliki ze starej rolety;) i mgiełki



i wszystkie razem




Mnie bardzo spodobało się to mediowanie!! Ciekawe czy Wam też?
Banerek do zabawy

I jeszcze chciałabym te jajeczka zgłosić do zabawy Na blogu FILIGRANKI


I już nie mogę doczekać się kolejnego tematu, całe szczęście, ze to już jutro:))
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i słoneczka życzę!
Pa!

49 komentarzy:

  1. Też uwielbiam wiosnę :)
    A jajka zmixowane pierwsza praca :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana zaszalałaś jaja świetne - jak z innej galaktyki normalnie.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co niektóre kosmiczne:)) dzięki Tobie w dużej mierze:)

      Usuń
  3. Wszystkie razem wyglądają świetnie, aż szkoda byłoby je rozdzielać, razem tworzą niebanalną dekorację! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne jajeczka przygotowałaś, Gosiu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zrobiłaś jajka. Napracowałaś się i było warto.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fantastyczne! zupełnie inne niż wypieszczone i słodkie, a mają niesamowity urok!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. słoneczko świeciło dziś pięknie:) dodało blasku Twoim ślicznym pisankom:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też kocham wiosnę! I takie piękne jajeczka też.
    Uściski, Gosiu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu super zmediowałaś te jajca. Pomysł z klejem świetny .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem, jak wy to robicie, ze media wychodzą tak genialnie?!
    załamujecie mnie ;D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak samo wychodzi:)) Reniu nie załamuj się tylko jeszcze sprobuj!

      Usuń
  11. Widze Gosiu ze mixy wciagnely cie na maksa no i nie dziwie sie bo wspanialosci ci wychodza, jajeczka sa swietne zachwycaja kolorami i do tego ten wiosenny plener, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. P R Z E Ś L I C Z N E !!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne pisanki -każda inna i każda śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Chciałam poprobowac pasty i kolory:)

      Usuń
  14. Pięknie zmediowane jaja i sfotografowane na łonie wiosennej przyrody!!! Życzę powodzenia w wyzwaniu:). Pozdrawiam wiosennie:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Ja też lubię takie zdjęcia:)

      Usuń
  15. Są świetne!!! Szczególnie imponująco prezentują się razem:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. cześć Gosiu :)
    bardzo ciekawe poczyniłaś jajeczka !
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne jaja !!! Są po prostu mega !!! Bardzo podobają mi się takie mediowe prace. Super !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:) ja chyba też bardzo polubiłam mediowanie:)

      Usuń
  18. Swietne! A najważniejsze za sie swietnie bawiłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Oj tak, polubiłam bardzo taką zabawę:)) tylko kurcze zabawki drogie:))Pozdrawiam:)

      Usuń
  19. Małgosiu,ale piękne jajeczka sprawiłaś :)
    I do tego jaką ilość !!!
    Powodzenia w wyzwaniu :)
    Pozdrowionka :)*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale extra jaja : ) Wyszły pięknie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne jajka jestem zauroczona.Kolory ,technika jest super.Ja też bardzo lubię wiosnę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczne jajka jestem zauroczona.Kolory ,technika jest super.Ja też bardzo lubię wiosnę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne, pomysłowe pisanki! dziękuję za udział w Filigrankowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń