niedziela, 25 czerwca 2017

Po długiej przerwie

....pora się odezwać:)
Dzieje się bardzo dużo, i złego niestety i dobrego dla równowagi też! Miejmy nadzieję, że przewaga dobrego będzie znacząca i częściej będę mogła coś tu skrobnąć:), bo bardzo mi tego brakuje...
Dziś będzie długi post, bo kilka zabaw chciałabym zaliczyć:) Także zapraszam z kawką i jakimś pysznym ciachem, np. z jagodami:))

Pierwsza zabawa u Uli  , w czerwcu miały się pojawić ptaszki na karteczkach Bożonarodzeniowych. Sporo grafik w moich zasobach znalazłam, ale wypadło na fajny stempelek:


Taka skromna, ale myślę, że całkiem fajna:) I banerek do zabawy


Druga zabawa jak się domyślacie to karteczki u Ani , a czerwcową projektantką jest Ewa Jurewicz
Tematy od Ewy mają się tak:


1) Wielkanocna, mam nadzieję, że widać ścinki:)


2) Aniołek na Boże Narodzenie


3) Gazeta - druk, u mnie akurat potrzebna była urodzinowa, w pastelowych kolorach



do zapakowania kartki zrobiłam kopertę 3D


4) Biały, ecru i perłowy, i tym zadaniem Ewa sprawiła mi ogromną radość, bo kiedy czytałam wytyczne, karteczkę już miałam i to  idealnie pasującą, a to dlatego, że potrzebna była  na ślub, na którym byliśmy na początku czerwca:))
Będzie dużo zdjęć, bo zrobiłam komplet o taki:









Sam słoiczek prezentuje się tak:




A w środku kupony lotto, Młodzi zażyczyli sobie zamiast kwiatów:)

Muszę przyznać, że bardzo mi się ten komplecik spodobał:)

I kolaż dla Ani


Trzecią zabawą, do której dołączę w ostatniej chwili jest wyzwanie w Klubie Twórczych Mam

nie może mnie tam zabraknąć, ponieważ robienie kwiatuszków bardzo mnie wciągnęło:))



Tak jak wcześniej napisałam, dzieje się nie tylko wiele dobrego, niestety nasza blogowa koleżanka, a moja przyjaciółka  EWA ma ciężko chorego synka:((( bardzo proszę o wsparcie dla niej i Manuela w tych trudnych chwilach....
Mam nadzieję, że dotrwaliście jednak do końca tego tasiemca, chyba dłuższego jeszcze nie było:0
Do zobaczenia następnym razem, chyba z czymś na naukę decu, ale pomysł jeszcze w lesie...
Miłej niedzieli!!

23 komentarze:

  1. śliczności te urodzinowe i ślubne cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki, wszystkie, każda ma to coś i ta ze stempelkiem w ptaszkiem i delikatna ze ścinkami i pięknie ukwiecona gazeta. Są cudne. Ślubna i kolejna kwiatowa równie piękne. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Magnifiques créations !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace Gosiu wykonałaś :) Ptaszkowa jest śliczna. Dziękuję :)
    Dobrze, że w Twoim życiu dzieją się też te dobre rzeczy, a nie tylko złe... Trzymam kciuki, żeby wszystko wróciło jak najszybciej do normy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Incantevoli creazioni, romantiche e raffinate... mi piacciono moltissimo!! Sempre bravissima!!
    Un abbraccio, baci.
    Annarita

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplecik ślubny REWELACJA! Dzięki Gosiu za udział w zabawie GP w KTM :)
    ps. trzymam kciuki...po każdej burzy wychodzi słońce!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu śliczne kartki i nawet ta delikatna ptaszyna bardzo mi sie podoba:)
    Trzymam mocno kciuki, żeby te dobre zwyciężyło.
    Bedzie dobrem zobaczysz
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. No takie życie, raz na wozie, raz pod;-) Ale karteczki są śliczne i bardzo pozytywne, więc niech odczarują co złe. Kwiatków zazdraszczam:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosieńko, piękne prace, choćbym chciała, nie potrafiłabym wybrać najpiękniejszej.
    Przykro mi z powodu Ewuni....
    Mam nadzieję, że wszystko, co złe, szybko przeminie.
    Tulę mocno.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wszystkie prace.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosu przede wszystkim życze aby te złe rzeczy jak najszybciej się skończyły. Życze duzo zdrówka dla synka EWy .
    Cieszy mnie że mimo problemów zrobiłaś kartki do mojej zabawy i to jeszcze takie cudne. Wszystkie są świetne , ale ślubny komplecik mnie wprost zaczarował. Zresztą podobnie jak ta urodzinowa z gazetą. Twoje kwiatuszki są przepiękne.
    Dziękuję Ci pięknie za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałości!!!Przepiękne wszystkie prace!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie prace przepiękne i każda ma swój urok...

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne prace Gosiu
    Dziękuję za udział w moim wyzwaniu w KTM :)
    Życzę samych dobroci,by te złe odeszły w dal i nie wracały :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne są te karteczki. Nie znam się na Waszych zabawach, oceniam gustowna pracę włożoną w przygotowanie tych kartek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosiu, same wspaniałe piękne prace:) pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne karteczki, komplet ślubny też wygląda wspaniale, a kwiatuszki to już w ogóle "wow" :)
    Pozdrawiam ciepło i życzę samych dobrych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne wszystkie kartki!
    Życzę, aby dobro było w znaczącej przewadze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne karteczki, Gosiu, a ślubny komplecik jest rewelacyjny!
    Trzymam kciuki, Kochana, aby wszystko szło ku dobremu...
    Serdeczności przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Same cudeńka:) urzekła mnie pastelowa karteczka urodzinowa i komplecik ślubny:)

    OdpowiedzUsuń