piątek, 22 września 2017

Wrześniowe karteczki

Witam serdecznie i zapraszam na kolejną porcję kartek:)

Jednak w pierwszej kolejności chciałam WAM podziękować za wszystkie życzenia urodzinowe i mam cichutką nadzieję, ze się spełnią!!!

 Kartki oczywiście na zabawę do ANI, a wrześniową projektantką jest OLKA, której wszystkie prace, czy to wiklina papierowa czy frywolitki, szydełko oraz karteczki wyróżniają się wielką dbałością w wykonaniu i są po prostu perfekcyjne i piękne do podziwiania:)
Oto moja interpretacja tematów zadanych przez Olkę:

1) Black & white na Boże Narodzenie. z tego co już gdzieś tam czytałam, te kolory wielu dziewczynom nie pasowały, a mnie jakoś nie zgorszyły, a nawet bardzo się spodobały:) Zrobiłam karteczkę w formie bombki:)



2) Clean & Simple czyli kazik, ten styl wymaga jak najmniejszej ilości dodatków. Lubię robić karteczki raczej bogatsze, ale taka też mi sie podoba



3) Folkowa na Wielkanoc. Tu pobawiłam się z EWINKĄ i zrobiłam kartkę przestrzenną do nowej zabawy Tniemy i gniemy papier czyli kartki przestrzenne szczegóły tutaj. Folkowy wzór po prostu wydrukowałam, pozginałam, pokleiłam i oto jest:

Banerek do Ewci



4)Cytat. Trafiło się zamówienie na ślub i w sam raz pasował tu piękny cytat Antoine de Saint Exuperego. Tu już poszalałam po swojemu:)


Banerek do zabawy


I kolaż dla Ani


I jak zazwyczaj u mnie bywa zrobiłam też prostą karteczkę według wytycznych ULI, czyli świąteczna babeczka. Motyw z pinteresta





I jeszcze jedna zawieruszona karteczka na chrzest dla chłopca


A kiedy dzieci idą do szkoły/ przedszkola ja wymykam się do lasu:))




Zbieracie???
Do zobaczenia wkrótce!!!

19 komentarzy:

  1. Gosiu pięknie :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu piękne karteczki przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki są piękne, życzę powodzenia w wyzwaniach. Co do grzybków, tych akurat nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki. Moją zdecydowaną faworytką jest ta pierwsza, czyli czarno-biała bombka - jest super. Pozostałe niewiele jej ustępują, bo to tylko mój subiektywny wybór. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne wszystkie :-D Folkowa kolorami i kształtem przyciąga wzrok ,ale pozostałe też są bardzo efektowne :-D Cieszę się ,że forma nie była trudna ,grzybków zazdroszczę ;-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosieńko, kartki zrobiłaś cudowne, trudno wybrać tą naj naj.
    Niestety, nie zbieram (choć chętnie spożywam).
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie kartki piękne! Mnie się podobają kartki czarno-białe, nawet na BN ... mają swój urok, są eleganckie czego dowodem jest Twoja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne karteczki bez wyjatku, a fotki z lasu no coz tylko pozazdroscic, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu ale cudne kartki powstały. Czarno biała bombka i ta ślubna to moje faworytki , są przepiękne. Ale pozostałym też niczego nie brakuje , są rewelacyjne. A tych grzybków, to normalnie zazdroszczę.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo piękne i oryginalne są te Twoje karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna robota Gosiu. Bombka mnie uwiodła najbardziej, chyba mam jakieś czarno - białe skrzywienie;-) Cała reszta również piękna i pomysłowa. A grzybków i u nas wysyp, przynajmniej taki bonus od deszczowego lata:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne kartki jestem oczarowana.Grzybów Tobie zazdroszczę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ wysyp karteczek , i co jedna to dorodniejsza ;) POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś ARTYSTKĄ, gdyby nie było Ciebie i Twoich prac o ile skromniejszy byłby świat:-) Całuski:-))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie poradziłaś sobie z wytycznymi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie piękne! :) Ja dopiero teraz zaczynam przygodę z kartkowaniem, nie mogłam się powstrzymać... :)

    OdpowiedzUsuń