niedziela, 19 listopada 2017

Wolny ring ze spadającym liściem

Wiatr za oknem i zimno, mimo słoneczka,które właśnie nas zaszczyciło swoimi promieniami. Lecą z drzew ostatnie liście. Kilka spadło na moją pracę, którą zgłaszam do zabawy u RENI


Ozdobiłam kolejne pudełeczko po butach:)



Na wieczku liście wycięte z masy samo schnącej, a przedtem odbiłam na niej prawdziwe listki klonowe. Przykleiłam też mikrokulki, pomalowałam je mgiełkami, a całość wykończyłam farbami metalicznymi, które doskonale podkreśliły unerwienie listków.



Dół pudełka to spękacz jednoskładnikowy i motywy serwetkowe podcieniowane patyną, na jednej z gałązek przysiadł ptaszek z foremki:)
Pudełko zrobiłam z myślą o przechowywaniu igieł do blokowania szydełkowych prac, bo jakoś nie widzi mi się chować je w te osłonki:P Włożyłam docięty do rozmiarów pudełka kawałek styropianu i już igły się nie pogubią!




Ładne i praktyczne:) tak mi się wydaje:P
Pozdrawiam serdecznie wszystkich moich gości i do następnego wpisu!





23 komentarze:

  1. Gosia, nigdy bym nie pomyślała, że to pudełko po butach, bo robi wrażenie takiego mocnego pudła i jest śliczne. Sam pomysł przechowywania w nim igieł pomysłowy i godny uznania.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie zrobiłaś , a wydaje się ze to drewniane

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne jest to pudełko-super!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie zrobione i do tego praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe podejście do tematu, a pudełko z igłami nad wyraz przydatne. Śliczna praca i bardzo stylowa :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na igielnik, a wykonanie perfekcyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu za każdym razem zachwycam sie Twoimi pudełkami, ale sam pomysł żeby z niego zrobić igły jest fantastyczny i pewnie od gapię, tylko że samo wbijanie w styropian nie tępi ich?
    buziaki przesyłam i dzięki że jesteś z nami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu pięknie Ci wyszło to pudełeczko a pomysł na jogo zagospodarowanie rewelacyjny !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełko niesamowite i piękne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze Ci się wydaje, Małgoś. Pudełeczko jest cudowne i do tego idealne na jesień.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie prace - praktyczne i cieszące oko :) super! Liście na wieczku są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niewiarygodne, że z prostego pudełka wyczarowałaś takie piękno!!! Wszystko mnie zachwyca! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Liscie na wieczku wyszły Ci rewelacyjnie, podziwiam! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjnie wygląda Twoje pudełko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Gosiu pudelko rewelka, pomysl z klonowymi lisciami wspanialy a wykonanie jeszcze lepsze, nic tylko podziwiac jak zwykle. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosiu pudełko robi wrażenie......wygląda na solidne i super ozdobione, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ piękne pudełko! Jestem zachwycona Twoją pracą. Pomysł na igły też super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo, bardoz ciekawe pudełko ... świetnie mieszasz techniki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, idealne jak dla mnie pudełko. Liście robią wrażenie, a pomysł przechowywania igieł- rewelacyjny!!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej, niesamowite, i kto by pomyślał że to pudełko po butach.

    OdpowiedzUsuń