piątek, 17 listopada 2017

Wyniki zabawy i pudełko z motylem

Witam serdecznie!
Bardzo się cieszę, że moje śnieżynki tak bardzo Wam się spodobały!!! Zrobiłam ich w tym roku naprawdę dużo!! 

Najwyższa pora ogłosić wyniki mojej urodzinowej rozdawajki:) Bardzo przepraszam za taki poślizg, ale chyba coraz bliżej święta, bo czas przelatuje przez palce:)
W zabawie wzięło 14 dziewczyn, poprosiłam moją maszynę losującą o podanie numeru od 1 do 14 i padło na ...........................................13!
a jest to Dusia :) Gratuluję i poproszę Cię o adres do wysyłki :)


A żeby nie było tak pusto pokażę moją kolejną inspirację dla CORAL4U. Tym razem tak naprawdę zainspirowały mnie moje córeczki, które często zasiadają ze mną przy kuchennym stole i malują:)
Mam piękny szablon  z motylkami, ale ten duży przyciąga wzrok i jest cudny! Pomalowałam więc, kolejne pudełko po butach:P białym gesso, nadając nieco fakturę w kratkę za pomocą kartonika. Na środku, gdzie zaplanowałam motylka, położyłam pastę pękającą  a potem znów zabawa farbami metalicznymi See Art i szablonem, a efekt jest taki:




Napisy odbiłam z szablonu za pomocą kleju do złoceń , a następnie przykleiłam złotą folię


 I boki



Wszystkie wzory są z jednego szablonu, jest naprawdę rewelacyjny! Polecam:)
Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i miłe słowo!
Pa!


22 komentarze:

  1. Gratulacje dla Dusi.
    A pudełeczko świetnie ozdobione, takie radosne :) idealne na przełamanie tej szarugi za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej tylko nie rozumiem ,pieszesz że było 14 osób a komentarzy jest 25

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, bo tylko 14 wyraziło chęć w komentarzu:)

      Usuń
    2. Rozumiem,myślałam że komentarzem biorę udział w candy...

      Usuń
    3. Oj to przykro mi Elu, ale było napisane w zasadach:)

      Usuń
  3. Gratuluję wygranej dla dziewczyny :)

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Dusi, a pudełko świetne. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Dusi:)
    a pudełko wyszło pięknie:)
    zastanawiam sie tak, czy pastę pękającą zabezpieczasz lakierem?
    buziki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu jak maluję farbami metalicznymi to nie lakieruję:)

      Usuń
  6. Gratulacje dla Dusi :-D Przegapiłam kolejną zabawę :-( Przepięknie ozdobione pudełko ,motyl robi wrażenie :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pudełko! Bardzo mi się podobają te przejścia jednego koloru w drugi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej wspaniałych cukierasków:). Gosiu dziękuję Ci za zorganizowanie urodzinowego candy:). Pudełko robi wrażenie!!! Pozdrawiam cieplutko:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Dusi. A pudełko jest przepiękne, ma w sobie coś magicznego.
    Uściski, Gosieńko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudełeczko przecudnej urody :)
    Gratuluję Dusi, a Tobie dziękuję za zabawę :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla Dusi!!!Pudełeczko super!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje i dziękuję za zabawę :)

    Jaka zmiana szaty graficznej, no prawie bloga nie rozpoznałam :) Ślicznie i przejrzyście .
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo!! ciekawa byłam czy ktoś zauważy:))

      Usuń
  13. Podoba mi się taki recycling :) wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję, dziękuje jestem pod wrażeniem........już dawno nie miałam takiej niespodzianki pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń