czwartek, 18 kwietnia 2019

Wianek z kamiennym jajem

Witam!
Wielkanoc już tuż, tuż, zapewne trwają ostatnie prace porządkowe i planowanie światecznego menu:) a ja wpadam z wiankiem na drzwi.
Bazą jest wiklinowe kółko, w centrum umieściłam jajo. Okleiłam je wzorem z szablonu 3D za pomocą żelu 3D, dodałam też kilka szklanych kulek, następnie całość pokryłam farbą efekt kamienia i posypałam pyłem celulozowym, kiedy wyschło całość utrwaliłam lakierem matowym w sprayu. Żeby jajo nabrało połysku, tu i ówdzie przetarłam je woskami w kolorze różowej cyny i magenta.
Wyszło dość surowo, ale chyba całkiem fajnie:) Jak myślicie?




Wesołych, radosnych i ciepłych 
Świąt Wielkanocnych Wam życzę :)

Gosia

5 komentarzy:

  1. Wspaniałe!!!
    Zdrowych, radosnych i rodzinnych Świąt!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosieńko, cudo! Bardzo podoba mi się taka surowa, oszczędna forma, ma dużą siłę wyrazu.
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam Ciebie serdecznie do wzięcia udziału w moim wyzwaniu :) http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2019/04/na-slubnym-kobiercu.html

    OdpowiedzUsuń