czwartek, 17 kwietnia 2014

Wielkanoc

już tuż tuż! jak ten czas szybko ucieka, nim się obejrzymy będą wakacje:)

Wszystkim serdecznie dziękuję za tyle gratulacji i miłych słów pod poprzednim postem!!! Kornelia będzie miała świetną pamiatkę!!!

Jakiś czas temu umówiłam się na wymiankę z Asią nie pierwszą i na pewno nie ostatnią:) Jeśli jeszcze ktoś nie odwiedził jej bloga to polecam, bo Asia szyje CUDA!!!
Oliwka ma swoje literki to i Kornelia musi mieć, ale literki pokażę jak już zawisną na ścianie:) Asia do literek dołożyła cudeńka, którymi się właśnie chwalę!!

Stadko cudnych kokoszek i przeuroczy kotek i piesek dla Oliwki, jej mina jak to zobaczyła - bezcenna!!




Aniołek dla Kornelki i bukiecik wiosennych tulipanków:




Asieńko Dziękujemy!!!

Ja zrobiłam księgę pamiątkową z okazji rocznicy ślubu rodziców Asi



dołożyłam jeszcze kilka szydełkowych koszulek na jajeczka




Kilka zrobiłam też dla siebie:)




Powstały jeszcze jaja z papierowej wikliny do ozdobienia klas moich chłopaków:




Zasypałam Was dzisiaj zdjęciami hi hi:)

Na koniec składam życzenia:

Żeby Wielkanoc w tym roku
przyszła z sukcesem u boku.
Aby żyło się Wam zdrowo,
prywatnie i zawodowo.
Wielu chwil radosnych
i cudownej, ciepłej wiosny!!!
                                         Gosia:)

31 komentarzy:

  1. cudna wymianka :)
    dziewczynki też będą miały super pamiatkę :)
    a Ty jak zawsze dbasz o fajny wystrój klas swoich synów :) świetne jaja :)
    ja dziś wyciągnęłam nieco ozdób ;p w tym ubranka na jaja od Ciebie i zeszłoroczną karteczke od Ciebie bo jestem nią zauroczona!! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prezenciki wymiankowe i ozdoby! Życzę Ci Zdrowych, Spokojnych i Radosnych Świąt Wielkanocnych :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same cudeńka :* Zakochałam się w kotku :) Tobie życzę pogodnej i rodzinnej Wielkanocy :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pracowicie u ciebie, śliczne kociaki a co do drzewka pochwal się jak skończysz. Wesołych Świat i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ozdoby i super wymianka. Za życzenia dziękuję i również życzę wszystkiego dobrego, wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bielutki baranek,
    co ma złote różki,
    bryka wesoło na łące z rzeżuszki
    .Od czasu do czasu chorągiewką buja
    i beczy do Ciebie:
    "Wesołego Alleluja"!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności :-) Wspaniałe ozdoby.
    Dziękuję za życzenia ;-) I nawzajem - wesołych Świąt :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudeńka i piękności - kochana dla ciebie oraz twych bliskich życzę zdrowych i spokojnych świąt wielkanocnych buziaki śląc Marii z rodziną

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych, pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół, oraz wesołego "Alleluja"!!!
    - życzy " Jasminy rękodzieło "

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna wymianka!
    Pozdrawiam cieplutko i życzę Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna wymianka!!!
    Dziękuję za życzenia:) Tobie i Twoim bliskim życzę spokojnych, radosnych Świąt Wielkiej Nocy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tout est très, très beau !!!!
    Bonnes Fêtes de Pâques !!!
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  13. Najserdeczniejsze życzenia pełnych radości i nadziei Świąt Wielkanocnych. Śliczne dekoracje zrobiłaś i wymianka super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosiu bardzo dziękuję za miłe życzenia:) Ja także życzę całej Waszej rodzince wiele radości (to na pewno miło mieć maleństwo na święta:)
    Te cuda od Asi mnie rozczuliły:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję:)
    Tobie i Twoim Bliskim życzę radosnych, pogodnych i pełnych miłości świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna wymianka :)
    Spokojnych, radosnych, rodzinnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  17. Same wspaniałosci:)
    Wesołego Alleluja!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Same piękności przygotowałyście:) Zdrowych i radosnych Świąt:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne prace :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie prace są śliczne.Zdrowych i pogodnych Świąt dla Ciebie i dla Twojej rodziny życzy Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  21. WSPANIAŁYCH, RADOSNYCH ŚWIĄT TOBIE I TWOIM NAJBLIŻSZYM

    OdpowiedzUsuń
  22. Pracami się zachwyciłam i to bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  23. wyjątkowa wymianka
    Pięknych Świąt !
    Alleluja !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Radosnych Świąt Zmartwychwstania Pańskiego życzę….

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeju, jakie cudowne i oryginalne prace! Jestem pod mega wrażeniem! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  26. Gosiu, cieszę się, że zabawki spodobały się Oliwce:)
    Ja jeszcze nie pochwaliłam się co dostałam od Ciebie, ale powoli nadrabiam posty, no to wkrótce to nastąpi;)
    A księga jest tak piękna, że wciąż jestem pod WIELKIM wrażeniem:) I na pewno jeszcze takie będę u Ciebie zamawiać:)
    Dziękuję za komplementy!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapraszam na moje candy :) Pozdrawiam majowo :)

    OdpowiedzUsuń