czwartek, 13 czerwca 2019

Mix mediowa doniczka

Witam gorrrącoooo!
Lubię ciepło, ale nie aż takie ufff :P
Dawno nie było nic mediowego, więc nadrabiam. Miałam fajną glinianą donicę, ale taka nijaka była, a że pomysł był to w ruch poszło na początek czarne gesso, przygotowałam też strukturę z foremki stamperii, którą wypełniłam żelem 3D. Nakleiłam ją za pomocą tego samego żelu, dodałam cegiełki z szablonu i pasty pękającej, po wyschnięciu ponownie pomalowałam czarnym gesso. Kolory nadałam farbami metalicznymi jasny niebieski i zielony kameleon, w kilku miejscach zrobiłam plamy a'la rdza farbkami akrylowymi: ciemny brąz, brąz i siena, a potem popstrykałam szczoteczką kolorem jadeitowym. W rdzawych miejscach przykleiłam płatki miki i mikrokuleczki w kolorze złota. Na koniec delikatnie pobieliłam białym gesso metodą suchego pędzla. A prezentuje się tak:




Było troszkę zabawy, ale ja lubię takie zabawki:)
Pozdrawiam i do zobaczenia wkrótce!





12 komentarzy:

  1. Niepowtarzalną masz teraz doniczkę i bardzo urodziwą. Świetna praca, nadała klimatu "zwyklakowi" Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna ,z wyższej półki

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka piękna doniczka jest ozdobą każdej rośliny.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Donica wygląda obłędnie pięknie i wprost rewelacyjnie !!! Brawo Gosiu !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna,bardzo oryginalna i inna od tych gotowych w sklepie :)
    Serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńko zrobiłaś jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba efekt końcowy, donica jest i piękna i oryginalna, oj muszę się i ja za swoje zabrać ;) Dzięki za inspirację :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń