niedziela, 30 czerwca 2013

Poleciały

i są już na swoim miejscu, a co? a prezenty z okazji niespodziankowego candy!!!
Długo to trwało, stanowczo za długo, ale dziewczyny na szczęście wykazały się ogromną cierpliwością no i się doczekały! Pisały, że wszystko im się podoba:) to teraz pokazuję Wam co dla nich zrobiłam:)
Dla Oli była wiklina papierowa w jej ulubionym kolorze
Dwa koszyczki-osłonki









Słoik-wazonik


i z drugiej strony


Szydełkowa piłeczka dla Grzesia ( taki spóźniony prezencik na roczek:))


I całość

Nie wiem dlaczego zdjęcia są w całości takie błękitne? muszę się nauczyć robić porządne zdjęcia:)

Dla Ilonki szydełkowe prezenty, miało być granatowo lub biało lub beżowo, wyszło tak:
Zawieszki w okno, biało-granatowe:





Komplecik stołowy: świeczniki i miseczka


Serwetka z elementów



plus podkładki pod kubki



Całość wyglądała tak, były jeszcze słodkości, ale nie wiem dlaczego nie wystąpiły na zdjęciu?:))


Dziewczynom jeszcze raz dziękuję za cierpliwość !
Materiał na następny post już jest, ale nie wiem kiedy go wkleję, czasu coś tak mało:)
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i życzę ciepłych i słonecznych wakacji!!!
Pa!

34 komentarze:

  1. Cudeńka przygotowałaś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Gosiu ślicznosci przygotowalaś,te szydełkowe zawieszki są obłędne ,a ta serwetka ,miseczka oj bo zazdroszczę .Wszystko śliczne.Pozdrowionka na niedzielę zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwie się Dziewczynom że tak cierpliwie czekały :) Takie cudeńka dostać to czysta przyjemność :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ty potrafisz robić cuda:) Serweteczki, zawieszki, koszyczki, słoiczki - świetnei radzisz sobie w każdej dzieidzinie:) Podziwiam i Twój talent i pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful, beautiful, beautiful...all of them ! Love the little doilies at the window !
    Have a nice Sunday !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne serwetki i zawieszki. Koszyczek ten pierwszy z kokardą jest prześliczny! Z resztą wszystko ładne. Ale to najbardziej przypadło mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ Ty Gosiu jesteś rozdawna;))Wszystko takie cudne;)I piłka szydełkowa i zawieszki i koszyk,no po prostu miodzio;))
    Pozdrawiam ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
  8. CUDA Gosiu!
    :)zarówno papierowe jak i szydełkowe :)
    no i śliczne decou na słoiku :)
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne prezenty dziewczyny od Ciebie dostały, masz dziewczyno talent w rękach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na takie prezenty warto było czekać, są przepiękne.Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu wszystko piękne ale najbardziej spodobały mi się zawieszki na okno :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosiu, cudnie tworzysz, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne wszystkie prace! Dziewczyny dostały wspaniale prezenty! Jestem pełna podziwu! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace i niesamowicie misterne! A piłeczka jest po prostu słodka..Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bajeczne prezenty, aż zazdroszczę obdarowanym

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszyczki -osłonki i słoiczek- wazonik piękne są:)
    Pasowałyby idealnie do mojej kuchni;)
    Zawieszki i serwetki przecudne są:) Zdolna jesteś niesłychanie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie szydełkujesz. Koszyczki osłonki są bardzo dopracowane i ślicznie się prezentują. Na pewno ucieszyłabym się z tak ładnych prac.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne prezenty zrobiłaś!!! W cudnych kolorkach!!!
    Pozdrawiam i miłego popołudnia Ci życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. ależ narobiłaś wspaniałości, bardzo mi się ta piłka szydełkowa podoba, ale cała też też.
    co do "błękitności" zdjęć - musisz po prostu popatrzeć jaki masz balans bieli ustawiony w aparacie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jej no w tej piłce to się zakochałam jest cudowna

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne prezenciki stworzyłaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Same śliczności! Szczególnie podobają mi się te niebieskie, wiklinowe kosze.
    Trochę mnie nie było, ale wracam do blogowego świata z nowym blogiem :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeju, jakie te prace śliczne, wszystkie bez wyjątku, obdarowani będą zachwyceni!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana jakie śliczne cudeńka zrobiłaś:)Wszystko jest cudne:)Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Manio,a ja obdarowana tymi pięknościami na szarym końcu biję pokłony :(((
    Wybacz Gosiu :((( Dopiero dziś znalazłam chwilkę,by tymi podarkami się pochwalić u siebie...
    Jestem zachwycona :))
    Dziękuję Tobie raz jeszcze :)
    Wielki talent !!!!
    Buźki ****

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow zazdroszczę dziewczynom i że niby długo tyle wspaniałości zrobiłaś przeciez to musi trwać

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne przedmioty przygotowałaś, nie ma się co dziwić, że trochę czasu na to potrzebowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gosiu, przecudne prace,bardzo mi się wszystko podoba :) pozdrawia

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale cuda!!! Niebieskości szczególnie. Zdjęcia pewnie robisz ok tylko trzeba je podrasować. Ja np robię to w PhotoScape. i okazało się, że i ja umiem zdjęcia robić. Bo tak samo myślałam, że nie ... :( Powodzenia

    OdpowiedzUsuń