niedziela, 29 listopada 2015

To i owo

Witam cieplutko wszystkich odwiedzaczy i miło mi, że kilka nowych osóbek dołączyło do grona obserwatorów!!
Cieszę się, że misie Wam też się spodobały:)
Dzisiejszy post z pracą domową na 9 już lekcję decoupage , temat transfer i postarzanie zdjęć ogłoszony przez Renię

Pracę miałam już na początku października!! ale dopiero teraz znalazłam chwilkę czasu, żeby pokazać co zmalowałam tym razem:)
Okazją była osiemnastka chrześniaka mojego męża:) Zdjęcie przetransferowałam na ramkę i lekko postarzyłam, no bo w końcu minęło 18 lat!!! Brzegi ramki ozdobiłam szarą pastą strukturalną, z pomocą przyszły moje ulubione szablony:)
Oto efekt


i  z karteczką



mam nadzieję, że szefowa zaliczy zadanie:) i jeszcze banerek



Mój czas obecnie, oprócz moich chochlików, zajmują szydełkowe ozdoby świateczne:) Powstało ich całkiem sporo, ale kto rano wstaje....:)



Śnieżynki robię na kółeczku dziewiarskim, bardzo szybko się je robi i mam w planach jeszcze kilka dorobić.
Dorzucam po trzy do nagrody w moim CANDY!


Czarne bombeczki dla kuzynki, która ma w planach kupić białą choinkę i ubrać ją na czarno:))

I oczywiście kontrola jakości:)



na szczeście wypadła pomyślnie!!!
Miłej niedzieli Wam życzę!
Pa:)

17 komentarzy:

  1. Gosiu cudny prezent, ależ musiał być zaskoczeniem:D
    szefowa zalicza i to obiema łapkami
    Pięknych bombeczek naprodukowałaś, ale jakoś nie mogę sobie wyobrazić tej białej choinki w czarne bombki, dlatego proszę o zdjęcia poglądowe, jak juz będzie gotowa:)
    miłego popołudnia, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna jest ta karteczka i super bombki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny prezencik:) A bombki cudowne - patrzę i podziwiam:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny prezent! Świateczna produkcja ruszyła na całego;) Piękne bombasy, a śniezynki rzeczywiście ślicznie się prezentują na kółku. Pozdrawiam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu ta rameczka jest świetna , musiała być hitem wśród 18 -tkowych prezentów :-)
    Twoja produkcja imponująca , bombki są świetne, ale ja jestem strasznie ciekawa jak się robi te śnieżynki na tym kółeczku dziewiarskim??? bo wyglądaja rewelacyjnie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne bombeczki i jak ich dużo.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kontrola jakości wypadła dobrze , bo inaczej nie mogła cudowne są te bombki,ciekawa jestem jak będzie wyglądać ta biała choinka z czarnymi ozdobami.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. O raju jakie śliczne bombki,też mnie ciekawi jakto się robi na tym kółku,może kiedyś daj jakiś kursik o co kaman bo ja nie mam pojęcia .Ciekawi mnie też ta biała choinka ubrana na czarno,pstryknij fotkę jak oczywiście kuzynka pozwoli.
    Miłego tygodnia ,buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same cudnosci. Ale bombki bo bomba. Obrazek osiemnastkowy byl z pewnoscia rewelacja na osiemnastce. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Szydełkowa produkcja świąteczna mnie oczarowała, zwłaszcza te bombki są przepiękne! :)
    Świetny osiemnastkowy prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna rameczka:) A jakie szydełkowe cudeńka tworzysz!!!! Podziwiam!:) I pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czarno białe bombki są rewelacyjne.Idealne do mojego wnętrza;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysł na prezent osiemnastkowy jest REWELACYJNY! wykonanie oczywiście też. Sama nie wiem co słodsze bombki, czy testerka;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bombki są szałowe, cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bombki rewelacyjne, bardzo fajne :):):)

    OdpowiedzUsuń