niedziela, 8 listopada 2015

Warsztaty numer 1

Witam w niedzielny poranek, zapowiada się ładny dzień, bo już słoneczko wygląda zza chmur:) także, spacerek obowiązkowy!
Cieszę się, że spodobały Wam się moje drobiazgi w poprzednim poście:) dziekuję za miłe komentarze!

Dzisiejszy wpis o warsztatach, które były już ponad miesiąc temu, po prostu znowu mam obsuwę!:)
Mam to szczęście, ze niedaleko mnie jest cudowne miejsce, do którego uwielbiam zaglądać i od czasu do czasu organizowane są ciekawe kursiki. Tym razem poznałyśmy: media ink spray, farby kredowe ( cudowne!), lazur żel, wosk,idea patyny, a także mogłam pobawić się wykrojnikiem sizzix:)

Tu zabawa z media ink spray, lustereczko:





niestety zdjęcia nie oddają faktycznego blasku:)
a tu skrzyneczka i zabawa z farbami kredowymi i idea patina, dzięki czemu uzyskałyśmy efekt rdzy:




a tu ja w ferworze tejże zabawy:)


Skrzyneczkę zgłaszam na wyzwanie U ZUZY


nagrody fantastyczne, byłoby super wygrać!

I to tyle, a wczoraj byłam na warsztatach numer 2:) niedługo fotorelacja!

Życzę słonecznej, ciepłej niedzieli, pa!!!

26 komentarzy:

  1. Fajne takie warsztaty, świetne prace powstały. Zaintrygowała mnie ta ramka, super jest. Pozdrawiam serdecznie i miłej niedzieli życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu widać, że warsztaty były bardzo twórcze. Fajnie mieć takie miejsce w pobliżu. Prace świetne - obydwie bardzo mi się podobają. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Zazdroszczę" Ci tych warsztatów w pobliżu:))Lustereczko bardzo mi się podoba-świetnie dobrane kolory!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super warsztaty, stale poznajesz nowe techniki. Zazdroszczę Ci takich umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lustereczko jest zachwycające, jak z bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i jak ładnie Ci w fartuszku !
    cześć Gosia :)
    fajnie, że macie warsztaty bo u mnie nic takiego raczej nie ma...
    ciekawe prace !!!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prace! Skrzyneczka - cudo!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Joli cadre et jolie boîte pour une artiste passionée !!!
    Bon dimanche !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna skrzyneczka :) Dzieci, robótki i jaszcze czas na warsztaty znalazłaś? SUPER
    Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie , że masz takie super miejsce niedaleko domu , takie warsztaty to super sprawa. A skrzyneczka wyszła rewelacyjnie . Powodzenia w wyzwaniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy wstałam dałam się nabrać na tą ładną pogodę, ale jak tylko zaczęło wiać... wyszło szydło z worka ;) Świetne prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) u mnie też niestety wietrznie, ale spacerek zaliczony:)

      Usuń
  12. Gosiu skrzyneczka jak zwykle ślicznie Ci wyszła, a warsztatów zazdroszczę, bo wiem ile można sie na nich nauczyć:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajnie ,że uczestniczysz w takich warsztatach.Wszystko ślicznie Ci Gosiu wychodzi.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To słoneczko dziś zdradliwe, zimno jak piorun;) Piękne prace Gosiu i bardzo Ci zazdroszczę takiego miejsca, w którym możesz sobie twórczo poeksperymentować i do tego zapewne w dobrym towarzystwie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie mam pojęcia o tej technice ale wygląda cudnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam się na tej technice, ale to co zrobiłaś po prostu mi się podoba.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super warsztaty:) jest czego zazdrościć:)) bardzo efektowna rama :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Zupełnie nie znam tej techniki i zazdroszczę że blisko masz takie świetne miejsce. Miło Cię widzieć:)
    Pozdrawiam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspanialosci poczynilas. Szkatulka to cudeñko. Super ze sie swietnie bawilas . Przyjemne z pozytecznym. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Tecniche affascinanti... bellissimo l' effetto ruggine sulla scatola! Davvero tanti complimenti, due splendidi lavori!!
    Un abbraccio.
    Annarita

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjnie to wszystko zrobiłaś:) Warto poznawać nowe techniki:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super!
    Dziękuję za udział w Wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń