czwartek, 23 czerwca 2016

Lekcja 16

Witam cieplutko i słonecznie!!! Piękny dziś dzień się zapowiada!!
Na początku BARDZO WAM dziękuję za tyle ciepłych słów pod poprzednim postem, wiem,że już nie raz tak pisałam, ale tamten post był na prawdę wyjątkowy i Wasze słowa będą lekiem na chandrę:)) Za Laurą tęsknimy, ale póki co jesteśmy w kontakcie:)

Mam wiele zdjęć moich prac tylko czasu na publikowanie malutko, ale może jakoś się uda!! Na pewno nie będą pojawiać się chronologicznie:)

Dziś odrobione zadanie do 16 lekcji decoupage, której tematem jest wosk, a przygotowała ją Justyna


Miałam zamówienie na rameczkę dla wychowawczyni, więc przemyciłam troszkę złotego wosku. Za pomocą szablonu naniosłam pastę strukturalną, którą potem leciutko pozłociłam





Inna pani wychowawczyni dostanie herbaciarkę, tutaj też użyłam szablonu i pasty woskowej, dodatkowo przetarłam nią krawędzie i narożniki skrzyneczki, dół i środek pomalowane lasurem dzięki czemu pięknie widać słoje drewna






W środku jabłuszko potraktowane spękaczem dwuskładnikowym i porporiną, brzegi również pozłocone woskiem

tu ładnie widać spękania


Zamawiąjącej się podobało, ciekawe czy panie będą zadowolone:))
Na dzisiaj tyle, następne w kolejce są karteczki na zabawę do Ani, może zdążę jeszcze przed wakacjami??:))
PA!!

19 komentarzy:

  1. Cudne, bardzo mi się podoba , jak wszystkie Twoje prace :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu pięknie wyszły obie prace. Świetne są te reliefy złote od szablonów. Chyba musze trochę potrenować, bo daje to spore możliwości zdobienia.
    Moja praca też już czeka na publikację , tylko czasu brak na obrobienie fotek.
    Pozdrawiam serdecznie i czekam niecierpliwie na karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace, obie. Ramka śliczna, ale skrzyneczka bardzo w moich klimatach, bo uwielbiam jak widać drewno. Cieszę się, że z nami jesteś. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fenomenalna herbaciarka, pięknie dopracowana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace- dopracowane w każdym szczególe:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale prace zarowno rameczka jak i herbaciarka, niemoglyby sie podobac bo sa cudne, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci to wychodzi!!! Obie prace super, ale mi bardziej podoba się herbaciarka!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu cudne prace, ale ta skrzyneczka jest rewelacyjna i zwyczajnie musi sie podobać :D
    ja jak Justynka bardzo sie cieszę, ze wciąż z nami się bawisz :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudne prace! Herbaciarka zachwyca! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak Ty to robisz, że robisz takie pięknie? Świetnie. Bardzo podoba mi sie herbaciarka. Urzeka motyw róż i wykonanie, które w Twoim przypadku jest perfekcyjne. Spekane serduszko dopełnia całości. Nic tylko podziwiać. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękności stworzyłaś : ) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne obie prace :-))) Różana herbaciarka najbardziej wpadła mi w oko ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie ozdobione prace! Świetnie wyglądają te złote reliefy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudne prezenty Gosiu przygotowałaś, szczególnie urzekła mnie herbaciarka.Piękna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno mnie tutaj nie było, a tu tyle nowości. Obiecuję wszystko przeczytać. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudeńka:) Te wychowawczynie to mają z Tobą dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć Gosiu! Czasem wpadam na Twojego bloga popatrzeć na te cudeńka. Są super!!! Pozdrawiam Bożena Lebioda (Słomkowska)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!! Ale niespodzianka!! Bardzo mi miło, dziękuję!! :)Pozdrawiam serdecznie!!

      Usuń