piątek, 19 lutego 2016

Kursik na szmaciankę

ale nie lalkę :)
Tyle fantastycznych komentarzy(DZIĘKUJĘ!!!)  pod poprzednim postem musiało dać mi kopa do stworzenia tutorialu na opatuloną butelkę!
Mam nadzieję, że czekacie:) Troszkę to trwało, bo nie zawsze mam czas, żeby coś dłubnąć:) Proszę przygotować dowolną butelkę i do pracy!!

Jak zobaczyłam tą panią na pintereście to musiałam ją wydrukować i tu muszę Wam powiedzieć, że jest to wydruk na drukarce atramentowej, przyklejony na wikol i nic się nie rozmazało! Także próbujcie bo nie zawsze trzeba mieć grafikę laserową. No dobrze pierwsze zdjęcie:



wycinamy kawałek szmatki może być bawełniana czy lniana czy jakakolwiek inna z ciekawą fakturą, ja użyłam starego prześcieradła z gumką


moczymy w wikolu lekko rozcieńczonym wodą


oklejamy butelkę,oczywiście wszelkie zagniecenia i fałdy są jak najbardziej pożądane! Jeśli nakleicie jakiś motyw,polecam go polakierować chociaż raz przed przyklejeniem szmatki.



Następnie po dokładnym wyschnięciu tkaniny możemy przystąpić do malowania



Nie mogłam się oprzeć i zrobiłam spękania dwuskładnikowe pomijając twarz tej pięknej damy:)brzegi wycieniowałam patyną, cieniutkim pędzelkiem malowałam tuż przy tkaninie a potem tapując (nie rozcieramy!) patyczkiem do uszu cieniowałam w stronę środka


na koniec złoty i troszkę srebrnego wosku na palec i przecieramy wszystkie fałdki i pokazuje nam sie piękny efekt


Niestety sama dostałam nauczkę, żeby wcześniej usuną recepturki:(


Całość polakierwać:)

Preparaty, których użyłam,kupione TU


Pomyślałam, że przyklejając półperełki postawię kropkę nad "i", oto efekt końcowy



Mam nadzieję, że wszystko jasne, jeśli nie chętnie służę pomocą!! Będzie mi bardzo miło,jeśli zrobicie swoje wersje szmacianek i dacie linka do mojego kursiku:))

Buteleczkę dodaję do 12 lekcji decu


Do zobaczenia wkrótce:))
Pa!!

41 komentarzy:

  1. Buteleczka przepiekna a twoja dama bardzo elegancka , spekania super. Kursik bardzo jasny i kuszacy byc moze i ja sie skusze.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Buteleczka przepiekna a twoja dama bardzo elegancka , spekania super. Kursik bardzo jasny i kuszacy byc moze i ja sie skusze.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie zobaczyć jak się coś tworzy 'od kuchni' ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kurs, wszystko już jasne, nic tylko próbować. Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale co wlać do środka takiej dostojnej, młodej i delikatnej kobiety.....
    To musi być coś wyjątkowego, tylko co?
    Zbieram butelki, pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kursik - jasny i przejrzysty! Muszę wypróbować taką "szmaciankę", bo mi się podobają te fałdy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kursik,a butelka cudowna:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny kursik i butelka śliczna, warto się skusić na taką "szmaciankę". Pozdrawiam


    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu świetny kursik! dzięki wielkie za niego, będę na pewno próbować jak tylko znajdę ciekawą buteleczkę:)
    nie wiem czemu wydawało misie to trudniejsze, ale pewnie diabeł tkwi w szczegółach,a wszystko wyjdzie w praniu :D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Magnifique !!!!!
    Bon week-end bien au chaud !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  11. może na ślady recpturek coś nakleić, sznurek, pasmanterię, lub perełki
    efekt łał@

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna buteleczka, a kursik bardzo ciekawy. Wart wykorzystania w swoich pracach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały kurs! Aż mnie łapki swędzą by taką stworzyć.
    Pozdrawiam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna!!! Szczególnie jak dodałaś perełki:) Kursik świetny! Będę próbować:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiekna praca i taka inna...

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt końcowy jest fantastyczny : )

    OdpowiedzUsuń
  17. Uauuuuu me he quedado impresionada con el proceso, gracias por compartirlo! La botella es una maravilla, preciosa!
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny kursik.Efekt końcowy mnie zachwycił.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super kursik,wynika z niego że nawet stare szmatki znajda zastosowanie i nie trzeba ich wyrzucać,efekt końcowy jest rewelacyjny :))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny pomysł, genialny kursik i genialna praca !!!
    Gratuluję i dziękuję , na pewno kiedys wypróbuję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Butelka wygląda rewelacyjnie, dzięki za kursik, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniały kursik, może się kiedyś skuszę,na buteleczkę do moich naleweczek.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Butelka wygląda cudownie.Może kiedyś skuszę się zrobić dzięki kurierowi jaki napisałaś. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Niby proste, ale pozory mylą:)Muszę kiedyś wypróbować, bo bardzo ciekawa jest taka pofałdowana faktura. Myślę, ze pomysł sprawdzi się nie tylko na butelkach. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomysł świetny, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniały efekt:) I wygląda prosto;) z pewnością gorzej z realizacją, przynajmniej u mnie;)
    Choć w jakiejś uproszczonej wersji, kto wie, może mi się uda:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Butelka wygląda rewelacyjnie!!! Świetny pomysł i wspaniały kursik!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna butelka, swietny kursik z którego chętnie skorzystam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękna butelka i super kursik! Muszę kiedyś tego spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń