środa, 27 lipca 2016

Świecidełka

Witam słonecznie!!
Ojjjj coś trudno mi się zebrać do napisania tego posta:( chyba ta pogoda tak na mnie wpływa...  ale może coś sklecę:)

Dziś pokażę kilka bransoletek makramowych, niektóre dla kogoś ,niektóre dla moich dziewczynek a i w szufladzie też jakaś została na zaś:)

Nic szczególnego,ale wrzucam je tu jak do pamiętnika




 Te zrobione są tym samym splotem, ale z różnych sznureczków


Ta podoba mi sie chyba najbardziej:)




i jeszcze pokażę Wam moją ulubioną, z którą miałam problem ( za krótkie sznureczki) . Asia troszkę doradziła, troszkę sama pokombinowałam i jest




Bardzo lubię ją nosić:))

I jeszcze do świecidełek zaliczę dwa proste świeczniki, słoiczki po jogurtach dostały szydełkowe ubranka i dają śliczne światło:))




Niestety nie umiem robić zdjęć wieczorową porą:(( ale w realu wyglądają super!

Dziękuję za odwiedziny!!
Pozdrawiam, pa!!!

17 komentarzy:

  1. Gosiu bardzo fajne te letnie bransoletki takie radosne i kolorwe. Fajny taki akcent na opalonej ręce. A słoiczki wymiatają są genialne !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletki dla dziewczynek idealne ,takie kolory i koraliki to coś co lubią chyba wszystkie dziewczynki . Mnie zachwyciły same sploty w dwóch ostatnich :-))) Rewelacyjnie wyglądają te świeczniki ,zdjęcia świetne :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeurocze te bransoletki. I super sposób na słoiczki - muszą wspaniale wyglądać rozświetlone od środka ciepłym płomykiem.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu, piękne prace, co do jednej! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajniutkie te bransoletki!!! Lampiony przydadzą się na jakiś romantyczny wieczór:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu wspaniałe prace. Ubrane słoiczki mnie urzekły, bransoletki także
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bransoletki są cudowne.Jestem zauroczona.Lampioniki ślicznie wyglądają. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne prace stworzyłaś i takie różnorodne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne i delikatne prace.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne świecidełka Gosiu, szczególnie ta ostania bransoletka mi się podoba. A na słoikowych świecznikach widzę chyba coś, co za mną łazi od jakiegoś czasu, czyli szydełkowy filet;-) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu piękne bransoletki, a lampioniki wyglądają uroczo, szczególnie gdy są zapalone :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Bransoletki przesliczne a lampioniki slodziaki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Eeej, jakie nic szczególnego?! Bransoletki są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosiu, cudne i bransoletki i lampioniki!!! Granatowa bransoletka szczególnie mi się podoba! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. super bransoletki, prześliczne kolory i bardzo fajnie je sfotografowałaś :-)

    OdpowiedzUsuń