czwartek, 19 października 2017

Temat: spinacz i kuchenny decoupage.

Witam cieplutko i słonecznie!!! Bardzo się cieszę, że kolejka po Cukierasy powolutku rośnie:) już wiem co jeszcze dorzucę, ale pokażę jak skończę:)

Dziś łączę dwie zabawy w jednym. Iwonka ogłosiła kolejny temat Potyczek Coralovych a mianowicie spinacz


a Justynka podała temat 26 lekcji : kuchenny decoupage


Zmixowałam oba tematy i wyszło mi tak:


Od dawna ta deska czekała na swoje drugie życie, tak, była kiedyś zwykłą deską do krojenia:) oszlifowałam ją dokładnie, przykleiłam serwetkę, czyli najprostsze decou i namalowałam odręcznie firaneczkę, która już dawno za mną "chodziła" :))
Dół deseczki mix mediowy, czyli mikrokulki pentart w trzech rozmiarach (uwielbiam je), czarne gesso i farby metaliczne, a wszystko to znajdziecie TUTAJ
Dodatkowo przykleiłam oczywiście spinacz do bielizny, motylki i kawałek koronki, które dostałam od Anitki.


Spinacz trzyma karteczki - niezapominajki :))


A kto jest uważny, na pewno pamięta, że z taką serwetką już coś się tutaj pojawiło:)


No to mam taki kuchenny komplecik:)
Zapraszam Was na potyczki ze spinaczem do 10.listopada,  jest nagroda (na mikrokulki wystarczy :))
Do zobaczenia wkrótce!
Pa!

16 komentarzy:

  1. Gosiu aż dech zapiera. Rewelacyjna ta deseczka . Serwetka jest boska o tych mediach nie wspominam bo masz do tego rękę. Piękna całość a w kompleciku z zegarem wygląda rewelacyjnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Deseczka jest po prostu zjawiskowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest Twoja deseczka. Mam takie serwetki (paczkę za 90gr kupiłam) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosieńko, deseczka wygląda rewelacyjnie i z rondelkiem tworzą niesamowity komplet. Taka ozdoba kuchni to jest to!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna deseczka :) czy to komplecik z tym rondelkiem?
    Wyglądają niesamowicie !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Decha w deche, swietnie to wykombinowalas a firaneczka fantastycznie ci wyszla, no i masz piekny komplecik do kuchni. tylko pozazdroscic, pozdrawiam goraco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło cudownie!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna! Jestem zachwycona!:) a motyw tych róż jest przepiękny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. byłam i pisałam, a nie widzę:(
    Gosiu komplet świetny, obie rzeczy do siebie idealnie pasują, ale ta firanka! zachwyca;D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Super... lubię takie prace - pięknie się prezentują a do tego spełniają praktyczną funkcję :)
    Cudne kolory!

    OdpowiedzUsuń