sobota, 14 października 2017

Rocznicowe Candy

Witam ciepło i serdecznie w sobotnie popołudnie!
Dziękuję, za wszystkie budujące komentarze pod poprzednim postem!!!
Dziś chciałabym zaprosić chętne osoby do urodzinowej rozdawajki.
14 listopada 2011 roku wpisałam mój pierwszy post!!! To już 6 lat!!! sama się dziwię, że dałam radę wytrwać tyle czasu i że jest tyle osób, które ciągle tu zaglądają! Pozwolę sobie na troszkę statystyki i tak w obecnej chwili mam 375 obserwatorów i to mnie bardzo cieszy, bo dzięki Wam chce się cokolwiek tworzyć!, 181 450 wyświetleń!, zostawiliście 8159 komentarzy!!!, a dzisiejszy post jest 298 :) Od pierwszego posta jest ze mną Iwonka, z którą spotkałam się już dwa razy i jesteśmy w stałym kontakcie:)) Pamiętam jak się wahałam czy w ogóle założyć bloga ale dobra znajoma rozwiała moje wątpliwości z czego bardzo się cieszę, bo poznałam wiele fajnych osób!
Zabawę rozpoczynam przed urodzinami bloga, bo listopad to już mały grudzień i czasu zdecydowanie mniej, a nagrody spokojnie dotrą przed świętami:)
A teraz cukierasy, mam nadzieję, że komuś się spodobają:) Przygotowałam zawieszkę serducho i zakładkę w technice decoupage


Pokazywany już łapacz snów wykonany szydełkiem



Zawieszkę serduszko mix mediowe


Z pewnością dorzucę coś jeszcze, o czym będę informować


Zasady rozdawajki
1) jeśli chcesz się bawić, napisz o tym w komentarzu
2) do zabawy zapraszam wyłącznie moich dotychczasowych obserwatorów
3) jeśli mieszkasz za granicą, ale masz Polski adres również możesz wziąć udział w candy
4) zawieś i podlinkuj do mnie cukierkowy banerek na swoim blogu
5) zabawa trwa od dziś do 14 listopada, wyniki podam do 17 XI


Serdecznie zapraszam do zabawy, mam nadzieję, że będą chętni:))

25 komentarzy:

  1. Gosiu, gratuluję rocznicy blogowania i życzę Ci wielu kreatywnych pomysłów na przyszłość:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu życzę kolejnych lat spędzonych z nami i wielu pięknych, i kreatywnych prac! Ustawiam się w kolejce po takie pięne słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę następnych wspaniałych lat blogowania! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu doprawdy to już 6 lat??? jejku jak ten czas szybko leci. Życzę Ci kolejnych latek blogowania i oby Ci się zawsze chciało.
    Banerek cukierkowy porywam i staje w ogonku po te słodkości.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu gratuluję wytrwałości i szóstej rocznicy blogowania:). To już szmat czasu:). Życzę Ci, abyś dalej tak pięknie tworzyła, inspirowała i dzieliła się swoimi pomysłami, doświadczeniami, aby dopisywało Ci zdrówko i mogła dalej się realizować w tym co robisz z głębi serca oraz nieustającej weny i kreatywnych pomysłów. Wspaniale, że posłuchałaś swojej dobrej znajomej i jesteś tu i teraz:). Przygotowałaś przepiękne rzeczy dla zwycięzcy rocznicowego candy, chętnie dołączam do zabawy. Cukierasy - banerek porywam na mojego bloga:). Pozdrawiam cieplutko i życzę Gosiu pięknej niedzieli:).

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, wielkie gratulacje za tyle lat wspaniałego prowadzenia, wspaniałego bloga. Cieszę się, że Cię poznałam. Życzę dalszego zapału, wielu pomysłów i dobrej zabawy. A w kolejce się z wielką przyjemnością ustawiam. Jeszcze raz wielkie gratulacje i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję!!! :) i kolejnych twórczych latek życzę :)
    U mnie dopiero cztery latka stuknęły ale pomalutku Cię gonię :)
    Oczywiście zapisuję się na Twoje słodkie i cudne cukieraski :) banerek już u mnie świeci .
    https://mirosek.blogspot.com/
    Jeszcze raz gratuluje i cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu wielkie brawa i gratulacje 6 lat to szmat czasu:)
    a założenie bloga uważam najlepszym z moich pomysłów- dzięki temu poznałam wiele wspaniałych Dziewczyn i Ciebie oczywiście:)
    buziam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosieńko, gratuluję sześciu lat blogowania i życzę kolejnych sześciu razy sześć i do potęgi szóstej.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję rocznicy. Życzę wiele radości z blogowania.
    W kolejce nie staję - bo jakoś nie mam szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu serdeczne życzenia kolejnych twórczych lat z nami:-) A mnie się wydaje, że to ja jestem starą blogerką, a tu sześć lat, czyli dwa więcej ode mnie:-D Oczywiście staję w kolejce po cukierasy;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja chcę,ja chcę-ustawiam się w kolejce a tobie życzę wszystkiego co najlepsze,aby moje oczy zawsze były nasycone pięknem twoich prac

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! Niech wena będzie z Tobą :)
    Mnie do zabawy nie trzeba długo namawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje :) kolejnych pięknych roczków :)
    Widać, jak ludzie się zmieniają, ich upodobania, techniki rękodzieła, w których się poruszają...wszystko na przestrzeni czasu :) :)
    Oczywiście chętnie wezmę udział w zabawie :)
    Pozdrawiam CIEPŁO!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje Kochana! Sześć lat to kawał czasu, życzę Ci wielu kolejnych równie twórczych:) Chętnie się przyłączę do zabawy:) Śliczne cukiereczki przygotowałaś! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne rzeczy przygotowałaś. Łapacze wszelkiej maści zawsze mnie zachwycają. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję sześciu lat blogowania, życzę kolejnych, twórczych lat ... (ja mam na koncie 9 z małymi przerwami) :) Zwyciężczyni już dziś gratuluję wspaniałej wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gosiu, to i ja się zapisuję chętnie na takie cukierasy! A Tobie gratuluję i życzę kolejnych owocnych lat!

    OdpowiedzUsuń
  19. Tez się ustawię w kolejce jakże długiej, bo wpadłam tu przez przypadek i juz zostaję blog wklejam do siebie do ulubionych , robisz piekne prace i widze tu kilka moich blogowych kolezanek , zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  20. To Ty już całkiem duża dziewczynka jesteś, do szkoły idziesz i wyprawkę szykujesz przecudnej urody, chętnie pomogę Ci ją " dźwigać " w drodze ... a tak naprawdę, gratuluję wytrwałości, wielu pięknych prac, grona internetowych i nieinternetowych znajomości i oby tak dalej, no i zaczynam marzyć, że to los uśmiechnie się do mnie, bo ten łapacz snów mnie powalił, obserwatorką jestem, a banerek zaraz leci na bloga :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ten czas leci,jestem łasuchem staję więc w kolejce pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wytrwałośći w prowadzeniu tak pięknego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  23. 6 lat, to już ładny czas w blogowym świecie. Gratuluję i życzę Ci kolejnych lat :).

    Przygotowałaś dla nas cudne prezenty więc nie może mnie tutaj zabraknąć :).

    OdpowiedzUsuń
  24. 6 lat w blogowym swiecie i mnostwo nie konczacych sie pomyslow i cudownych kreacji, nic tylko pogratulowac i zyczyc wielu, wielu nastepnych, jak zwykle przygotowalas piekne prezenty ale ja oddam moje miejsce w dobre rece, poniewaz moje oczy ciesza sie wieloma cudeñkami od ciebie niech i inni tez maja to szczescie.Pozdrawiam goraco i jeszcze raz moc zyczen,

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog prowadzisz Gosiu :) Bardzo mi się podobają Twoje prace :) Już obserwuję, więc na pewno będę tutaj często zaglądać :) Zapraszam też do siebie, na:

    mikaglo.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń