wtorek, 20 lutego 2018

Kwiatki w głowie

Mówi się, że "każda wariatka ma w głowie kwiatka" :) Jak zobaczycie co zrobiłam, to pomyślicie, że jestem wariatką do potęgi n-tej:))
Siedziało to w mojej głowie chyba z tęsknoty za wiosną... Od kiedy poznałam kilka tajników jak zrobić kwiatuszki z foamiranu dzięki Agnieszce, zdarza się, że z zapałem zasiadam i miętolę:P
I jak juz tak miałam pokaźną ilość, wymyśliłam zegar pełen kwiatów. Bazą jest owalny blejtram, który okleiłam papierem scrapowym, popaprałam pastą śniegową,a potem mgiełki. Na koniec motylki z szablonu, kilka stempelków, kulki 3D i kwiaty, kwiaty, kwiaty... ostrzegam przed dużą ilością zdjęć i kolorów:P



Motylki i cyferki zembossowane przezroczystym pudrem z brokatem






A tu przycupnął maleńki elfik


Jest mix mediowo, są kolory, jest kawałek gazy, więc dodaję go do zabawy u JUSTYNKI
tym razem


Zegar wisi na ścianie w pokoiku Oliwki i Neli, one są zachwycone, mam nadzieję, że i Wam się spodoba!
Napotkałam fajne wyzwanie o TUTAJ, myślę, że zegar pasuje idealnie:) więc z miłą chęcią dodam go do żaby


Pozdrawiam cieplutko i oby do wiosny:))

23 komentarze:

  1. Gosiu aż oniemiałam , ale cudo stworzyłaś. Piękne wszystko, pastelowa tonacja, przecudny bukiet, świetnie skomponowany. Sama wiosna i to przez duże W. Świetnie wygląda ten embossingowy motylek i brokatowe cyferki zegara. Ja jestem nim zauroczona i nie dziwie sie dziewczynom że im się podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zwariowałaś ! Nie ! Zegar jest cudny, piękny, kolorowy - od razu przyciągnął moją uwagę !!! Ach, zresztą trzeba być trochę szalonym, by móc poddać się własnej wyobraźni i móc stworzyć coś tak pięknego. Buziaki posyłam :)) Cudny, cudny, cudny...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wyszło...widać jak tęskno Ci do rozkwieconej wiosny :)
    Dziewczyny pewnie zadowolone!!
    Cudownie to wszystko skomponowałaś! Rewelacyjny pomysł.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zegar jak z bajki! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny zegar!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ wiosna Gosiu! Miód na moje skołatane zimą serce:-) I nie przejmuj się tylko wariaci pchają ten świat do przodu:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cukieraśny zegar stworzyłaś... też siedzę obecnie w mediowych... jajkach; nie wiem jeszcze co z tego wyjdzie
    pozdrawiam Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały zegar - piękny i kolorowy, pełen kwiatków i detali:) Prawdziwe cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu, zegar jest naprawdę śliczny - kolorowy, radosny, wiosenny :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba,pięknie,wiosennie,śliczne kwiatuszki! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaszalałaś, ale tak bardzo pozytywnie. Myślę, że już wszyscy tęsknimy do wiosny, do lata, kiedy to będziemy mieli naturalne kwiatki. Zegar wyszedł odlotowo, baaardzo oryginalny. Śliczny jest i najważniejsze, że podoba się Dziewczynkom :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. O jej! jaki śliczny i kolorowy zegar! Pasuje do pokoju dziewczynek! Cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. foamirowe kwiaty wyglądają przepięknie, tak samo jak cały zegar:)
    I nieważne co kto pomyśli, ważne że Dziewczynki są zadowolone i Mama też:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Kwiaty we wlosach potargal wiatr.... i wszystkie wyladowalay na tym pieknym zegarze, powialo wiosna a i nie dziwic sie ze dziewczynki zachwycone , sypia ci sie kwiatuszki spod raczek, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Stworzyłaś przepiękną kompozycję. Kwiaty cudownie przywołują ciepło na sercu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosieńko, ten zegar jest przerewelacyjny i bardzo wiosenny.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem zauroczona tym zegarem jest cudowny.Super kolorystyka.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy może się spodobać? Oczywiście że tak i to jak!!! Ten zegar jest fantastyczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Na bogato! :) Ach, jeszcze bardziej zachciało mi się wiosny...
    Kwiatki wyglądają wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gosiu, jest przefantastyczny!!! brak słów :) Myślę, że każdej wariatce się spodoba:) A ja jakoś nie mogę się zabrać za kwiatki :( Chyba potrzebne są jakieś korepetycje ;)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczny zegar- wspaniale się prezentuję z tyloma kwiatkami :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj aż serce się raduje i uśmiech na twarzy przywołuje. Piękny radosny zegar stworzyłaś. Kwiatki cudne kolorowe. Myślę Gosiu, ze to wariactwo potrzebne jest każdemu. Bez niego nie byłoby tego zegara! Dziewczynki słusznie są zadowolone. Jesteś zdolną kobitką. Brawo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cóż za kwiatowe szaleństwo. Wiosna już tu zagościła na dobre. Dziękuję za udział w wyzwaniu Foamiran Polska:)

    OdpowiedzUsuń