środa, 18 marca 2015

W roli głównej - szafirki!

Dziś odskocznia od decu:) , ale nie na długo :P
Na początku marca Agatka zapodała drugi kwiatuszek, a jest nim szafirek właśnie! Hm, w pierwszej kolejności przejrzałam serwetki, no gdzieś tam bym może znalazła te małe kwiatuszki, ale były raczej mało widoczne. W moim pasku bocznym jest pewien BLOG, który zainspirował mnie do zrobienia stroika wielkanocno - wiosennego:) Tak na marginesie polecam tam zajrzeć, bo można podziwiać wiele pięknych przedmiotów!

Pierwszy raz zrobiłam taki nietypowy stroik, materiały też niebanalne, bo użyłam kawałka płyty kartonowo - gipsowej, okleiłam podartą tekturą i troszkę maznęłam "suchym pędzlem" na biało. najwięcej kłopotu miałam z uwiciem gniazdka z brzozowych witek, ale udało się i już są pierwsze jajeczka!! Nie mogło zabraknąć szafirków, które wyrosły sobie obok gniazdka:D
Oj dzisiaj się rozpisałam:) Pokazuję zdjęcia i od razu ostrzegam , że  nacykałam ich mnóstwo i tak nie wszystkie wklejam:D
Wczoraj słoneczko pięknie świeciło, więc są zdjęcia plenerowe:



 Zawieszka z napisem na święta:


lub po prostu z radości, że już wiosna!!!






i w domu na ścianie;






Annarita, bardzo Ci dziękuję za inspirację!!!

Budkę zgłaszam na wyzwanie kwiatowe


mam nadzieję, że żabka przyjmie moją pracę:)
Witam kolejne obserwatorki!! Rozgośćcie się, mam nadzieję, że nie uciekniecie:)
Pozdrawiam słonecznie, choć bardzo wietrznie!!!
Pa!!



49 komentarzy:

  1. Piękny i niebanalny stroik !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne po prostu, witaj w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne, bardzo mi się podoba i jeszcze te cudne zdjęcia....jak w bajce:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł i piękne wykonanie:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny stroik;)
    Pozdrawiam Marianna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super;) bardzo pomyslowo I na temat

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu, rewelacja!!! Nie mogę oczu oderwać! Wspaniały pomysł i piękne wykonanie!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu:))no cudny jest:)))mam taki mały drewniany domek,pomalowałam go na szaro ...i na tym koniec:))może skuszę się na nadanie mu takiej dekoracji:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny stroiczek.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosienko cos przeslicznego. Super Ci to wyszlo naprawde zapachnialo wiosna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna dekoracja,taka inna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi querida amiga has hecho un trabajo precioso con esos materiales te ha quedado genial siempre el reciclaje resulta maravilloso cuando se trabaja como tú lo has hecho, besitos un montón

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny stroik, idealny na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny stroik. Przewijam, powiększam, oglądam, ocham i acham. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjnie wyszedł Ci stroik !!!
    Piękny !!!!
    Miałaś wspaniały pomysł na jego wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. very nice, and pretty recycling
    regards

    OdpowiedzUsuń
  17. very nice, and pretty recycling
    regards

    OdpowiedzUsuń
  18. Gosiu piękny stroik,taki inny i oryginalny,super.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna praca :) Idealna na takie wyzwanie a jednocześnie na nadchodzące święta :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super pomysł,świetne wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. wspaniałe , wspaniałe , i takie pomysłowe pozdrawiam , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny stroiki bardzo fajny i pomysłowy :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiosenne i romantyczne:) a najlepsze są te motylki z motywem druku;)

    OdpowiedzUsuń
  24. E' bellissima!!! Sono felice che il mio lavoro ti sia stato d'ispirazione... mi piace moltissimo la tua idea di realizzarla in cartone, perfetta in ogni dettaglio e il risultato è splendido...bravissima!!!
    Ti ringrazio per aver citato il mio blog!
    Un abbraccio, baci.
    Annarita

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacja stroik, fajnie wykorzystałaś materiały do stworzenia domku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny stroik,inny od wszystkich :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi piace molto il tuo lavoro e anche il cartone che hai usato per realizzarlo.....molto, molto carino. Buona Primavera. Antonietta

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny wiosenny stroik:) Romantyczny i urokliwy...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjny stroik, jeszcze takiego nie widziałam :) Bardzo niebanalna dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękna i oryginalna wiosenna dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny stroik:) bardzo oryginalny, taki wiosenny i radosny:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. I to się nazywa powiew wiosny :) Świetnie wygląda całość :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo pomysłowy i ładny stroik.Lubię takie wykorzystanie różnych materii.W promieniach słońca jeszcze ładniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo pomysłowy i ładny stroik.Lubię takie wykorzystanie różnych materii.W promieniach słońca jeszcze ładniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  35. O jejku !!! Gosiu, cudne te wiosenne domostwo wyszło !!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale fajny stroiczek. Piękny.

    OdpowiedzUsuń
  37. Dekoracja super, tylko pozazdrościć pomysłu i umiejętności!

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna ozdoba
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaki sliczny szafirkowy domek! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. rewelacyjna ozdoba! Bardzo, bardzo mi się to podoba! Postawiłabym na stół! Brawo! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń