środa, 25 kwietnia 2018

Kartki na różne okazje

Witam cieplutko!

Cieszy mnie bardzo, że i Wam spodobał się kwiatowy koszyczek:))
Tak jak obiecałam wpadam z karteczkami:) Zrobiłam trzy sztuki na zabawę u Ani i trzy następne tak przy okazji bałaganu:P
Pierwsza wielkanocna

drób - prostokąt - biały

druga urodzinowa, tekst - prostokąt - biały


Tę karteczkę zgłaszam na wyzwanie w Art Piaskownicy - Kartka urodzinowa z kwiatkiem


i trzecia karteczka z okazji pierwszej komunii św. biały - tekst - motyw religijny


Umieściłam ją w pudełeczku


tę pracę zgłaszam na wyzwanie Liście, listki, listeczki

A wszystkie trzy karteczki zgłaszam do zabawy u Ani - kwietniowe bingo


Wszystkie razem



Następna karteczka powstała w wyniku fajnego kursiku u INKI z Klonowej. Jest to kurs dla początkujących, ale mimo, że już cos tam potworzyłam w tym temacie, chętnie dowiem się jakie są tajniki zrobienia dobrej kartki. Na pierwszą lekcję Inka zadała mapkę


Podeszłam do niej bardzo prościutko


Właściwie to chyba taki C&S mi wyszedł...
Druga na bazie kwadratu i nieco zmieniona


Tę kartkę zgłaszam do zabawy " Komunia z tekturką" w Ego Craft



Trzecia to próba składaczka ze schodkiem


Spodobała mi sie ta forma i z pewnością do niej wrócę:)
Mam nadzieję, ze Was dzisiaj nie zanudziłam, bo troszkę długo mi wyszło:P
Do odrobienia jeszcze jedna praca domowa z decoupagu, więc niedługo znów pojawi sie nowy wpis.
Pozdrawiam!!!

21 komentarzy:

  1. Gosieńko, wszystkie kartki są przepiękne.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie kartki są piękne, a ta głoszona na nasze wyzwanie egoCraft jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu ale wysyp u Ciebie cudownych kartek, oczy nie mogę oderwać. Tak bardzo romantycznie dziś u Ciebie. Wszystkie są świetne . Najbardziej mi się spodobały wszystkie komunijne .
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu pięknie jak zawsze:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. To wysyp świetnych kartek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki, Gosiu!
    Bardzo podobają mi się przeszycia, ale jakoś nigdy nie chce mi się rozkładać maszyny przy kartkowym bałaganie...
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kartki -romantyczne i delikatne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki, a ta dla egoCraft cudna! Dziękuję za zabawę z nami:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne karteczki i blog!:) obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie kartki są piękne, a ta głoszona na nasze wyzwanie egoCraft jest śliczna:)
    กำถั่ว

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne są te karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ cudne te Twoje karteczki! Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za udział w naszej zabawie w ArtPiaskownicy :) Fantastyczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Открытки - супер!!! Спасибо за участие в задании Art-Piaskownicy! Удачи!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu egoCraft.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne :) wszystkie obejrzałam z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo energetyczne kwiaty :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne karteczki, widzę, że się juz wyspecjalizowałaś w skrapowaniu, bo twoje prace dorównują najlepszym :)

    OdpowiedzUsuń