piątek, 2 listopada 2012

Zaległości:)

Witam w słoneczny piątek! Miło mi powitać nową obserwatorkę!
Uzbierało się kilka zaległych prac i w związku z tym dzisiaj będzie post - tasiemiec:))
Oby tylko nie znudziło Wam się oglądać zdjęcia:)
Tydzień temu wysłałam kartkę-pudełko z teelightami ( tak to się pisze?) dla Wioli, w ramach zabawy "Kartka na imieniny". Robiłam takie coś pierwszy raz i na pewno nie ostatni, bo efekt bardzo mi się spodobał:)
Do kartki dołączyłam kilka przydasiów
W ubiegłą sobotę, koleżanka była na ślubie i poprosiła mnie o karteczkę i bukiecik z kuponami lotto:)
I to niestety jeszcze nie koniec:DDD Naszło mnie na zrobienie papierowych różyczek i tak powstał cały bukiet
A bukiet stoi w wazoniku, oplotłam słoik po kawie i można tam wstawić żywe kwiaty
do kompletu jest mały koszyczek, w którym ciągle przybywa śnieżynek:)
Pobiłam rekord w szydełkowaniu gwiazdek, bo już ponad 100 ich powstało!!! Ale tym następnym razem:)
                                                                     KONIEC!!!
Dziękuję za wytrwałość:)
Pa pa!





16 komentarzy:

  1. Prześliczna kartka:)
    Wiklinowo też fajne rzeczy robisz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana same cudowności zrobiłaś:)Podziwiam i się zachwycam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne są te karteczki i koszyczki. Zdolniacha z Ciebie niesamawita. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tout est tellement beau !
    Bon weekend.
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  5. Same śliczności!!! Karteczki, bukiety, a papierowa wiklina to już przecudne prace. Nawet nie wiesz jak ja się cieszę z tych koszyczków od Ciebie :))) Zdrówka życzę ♥♥♥ Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko super, ale najbardziej podoba mi się kartka imieninowa i piękne śnieżynki :) pozdrawiam przyszlą mamuśkę :) wstaw zdjęcie i pokaż się nam jak ladnie się zaokrąglasz :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczne papierowe kwiatki :)
    no i stos śnieżynek w koszyczku też okazale wygląda :)
    POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie prace mi się podobają, ale najbardziej kartka zpudełeczkiem, jest urocza!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pościk, lubię taką różnorodnośc :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczki sliczne ,. papierowej wikliny zazdroszcze umiejetności plecienei takich sliczności ..

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycają mnie te kartki. W ogóle podoba mi się papierowa twórczość.
    Dziękuję za wizytę i pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczne karteczki, pomysł na bukiet z kuponami lotto świetny. Róże z papieru wyszły świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczności,jestem pełna podziwu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł z tą karteczką. Podoba mi się również bardzo bukiet papierowych róż. Wyglądają efektownie.

    OdpowiedzUsuń