czwartek, 9 października 2014

Serducha i wazonik

Witam!!!
Dziś pokażę serduszka, które zrobiłam dla moich dziewczynek:) Długo je przygotowywałam, a ile warstw lakieru to już nie pamiętam wogóle:) ale opłacało sie bo są błyszczące jak nie wiem co!











Pomysł jak "podpisać" serduszka znalazłam TUTAJ :)

 A tu stary wazonik w nowej odsłonie:)






Nie wiem czy mogę to już nazwać dekupażem, ale strrrrrrasznie to lubię!!

Na koniec ja i moje słoneczka na niedzielnym spacerku:)


Pamiętacie o złapaniu siódemek???? ciekawa jestem kto trafi:)

Do następnego postu, pozdrawiam,pa!!

29 komentarzy:

  1. Gosia, jak zobaczy to serdeuszko moja Kornelia, będzie chciała mieć takie na pewno. Powinnam być przygotowana i zamówić:)) zobaczę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chetnie się jeszcze pobawie:)

      Usuń
    2. Gosia, więc stało się moja Kornelia wykrzyknęła"też chcę takie" i potem powiedziała"jeżeli pani Gosia mieszka w Łodzi, to możemy ją poznac":))

      Usuń
  2. Cudowne serduszka , bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu, serduszka są piękne.
    Bardzo podoba mi się też Twoje zdjęcie z dziewczynkami.
    Tyle radości w Tobie.
    Pozdrawiam Marta :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely hearts, flowers and pictures !
    Have a fun day !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu serduszka wyszły cudownie .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serduszka są prześliczne, a wazonik w nowej odsłonie pięknie się prezentuje :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne córcie Gosiu, już nie mogę doczekać się kiedy moja Kornelka będzie już taka duża. Póki co tylko oglądanie świata z maminych rączek wychodzi jej najlepiej :-)
    ps. chyba złapałam 77777 :-)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe prace a córeczki słodziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne serduszka,a córcie masz słodkie.Niech Ci się zdrowo chowają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne dziewczyny :)
    Wszystkie trzy :)))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądacie dziewczynki :) Piękne prace :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu jak ty ślicznie wyglądasz z dzieciaczkami równie ślicznymi - decoupage - ja jestem samoukiem a ywoje serduch i wazonik są cudne - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne serduszka, ale dziewczynki jeszcze słodsze :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne serduszka!!!
    Wspaniale wyglądacie!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziewczynki przeurocze :) Przepiękne serduszka i wszystko w ogóle przepiękne. Dla mnie Decoupage pierwsza klasa :D

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękne serduszka, cudnie ozdobione i podpisane, wspaniały prezent dla Twoich dwóch skarbów

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne są te serduszka, ślicznie zrobione, a także bardzo ładne wzory serwetek - świetnie pasują do projektu. A dziewczyny - słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne serducha !!!
    No i ładny wazonik !!
    Pozdrowionka dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocze serduszka i wazonik, ale tak pięknych uśmiechniętych buzi to żadna robótka nie pobije, wyglądacie cudnie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Serduszka boskie!!!
    Ślicznie wyglądacie dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję cudnych córeczek o pięknych imionach. Serduszka są przeurocze. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe serca i piękny wazon! :)
    A do tego jakie śliczne uśmiechy! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Super , super Gosiu, śmiało możesz tego określenia używać - dzieciaki i mama sama słodycz, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny komplecik serduszkowy:) Podziwiam ogromnie, że przy dzieciach znajdujesz jeszcze czas na zrobienie tylu piękności:)
    Jest mi bardzo miło, że mogłam ci zrobić małą niespodziankę na moim blogu, Pozdrawiam serdecznie i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne serducha:)Gosiu dobrze Cię widzieć:)Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń