sobota, 6 lutego 2016

Czarno białe

Dzień dobry!!!
Piękną sobotę dziś mamy:) jest słonecznie i na prawdę ciepło! Dziewczynki już chciały rozkładać trampolinę na podwórku:))
Cieszę się, że puszeczka i Wam się spodobała, pewnie zrobię jeszcze coś w tym stylu, bo przydasi dużo i nie wszystkie mają swoje właściwe miejsce:)

Tytuł mówi o butelkach, które ozdobiłam jakiś czas temu,ale jeszcze ich nie pokazywałam. W ogóle to zrobiłam dość dużo butelek i słoików ostatnio, więc bedę Was zanudzać, a że JUSTYNA  wymyśliła na luty ozdabianie szkła właśnie to mam co wrzucać:)

Pierwsza ozdobiona serwetką z motywem koronki i domalowane czarne tło, a potem pociągnięte glazem w kolorze lila,który polakierowany pięknie błyszczy!!! ale chyba już o tym pisałam:) Zostawiłam okienko, żeby było widać kiedy zawartość się kończy i dodałam perełki w płynie:)
Oto ona:



na nakrętce troszkę widać fioletowy blask:)
Bardzo podoba mi się ten motyw i nie wykluczone, że jeszcze coś z nim powstanie:)

I druga buteleczka, dla kuzynki,której spodobała się ta pierwsza, ale nie zrobiłam takiej samej przecież:)
Ta jest pomalowana na biało, motyw z serwetki, a dół butelki to przyklejony...... kawałek szmatki, którą też pomalowałam na czarno, żeby wydobyć fiolet z wosku:) całość polakierowana glossy varnish.
i wyszło tak:




Myślę, że są eleganckie:))
Ze szmatkami pobawiłam się więcej, ale to zostawię na następny post:)

Jeszcze banerek 12 już lekcji decu, chciałabym tu napisać, że to są najfajniejsze lekcje :)))


Wrzucam butle  żabce na pożarcie:)
Ps. przypominam o liczniku:))
Miłego weekendu Wam życzę!!!
Pa!

38 komentarzy:

  1. Gosiu zrobiłaś cudowne koronkowe butelki. Jestem pod wrażeniem Twoich zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu wspaniałe butelki. Robią wrażenie! Ta ze szmatką mnie zaciekawiła czekam, aż uchylisz rąbka tajemnicy o tych szmatkach
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęka mi opadła jak zobaczyłam te butelki-przepiękne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Love the lace on the bottle !!!! The details are perfect !!!!
    Have a nice and creative weekend !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne buteleczki Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądają te butelki :)
    Pozdrawiam
    Jazz

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie połączenia. Buteleczki jak marzenie i dodatku bardzo praktyczne. Podziwiam więc i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne buteleczki, zawłaszcza pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super sobie poradziłaś z tematem , muszę i ja się w końcu zabrać za to szkło :-). Efekt z tą szmatką jest rewelacyjny , a ta serwetka z koronką genialna. U mnie też musi być prześwit na butelce, inaczej mój mążnie przyjmuje :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne butelki. Pierwsza mnie zaskoczyła na maxa, że to serwetka. Już zaczęłam kombinować, że może namalowałaś, albo prawdziwa klocków, efekt WOW. Druga ma super ten element materiałowy. Czekam więc na jeszcze. Śliczne prace. Pozdrawiam serdecznie i cieszę się, że jesteś z nami :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! wspaniały efekt i ten pierwszy koronkowy i ten ze "szmatką". Wyglądają bardzo misternie i elegancko. Czas opróżnić jakąś butelkę:-) bo nie mam na stanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosiu zaskoczyłaś mnie na maxa swoimi pracami- obie piękne, obie też mają zaskakujące elementy
    W pierwszej myślałam tak jak Justynka, że malowałaś ręcznie, przy drugiej ten materiał - rewelacja! ( nie wiem czy nie odgapię:)
    z niecierpliwością czekam na dalsze prace
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne buteleczki, bardzo elegancko wyglądają:) piękne motywy i super zastosowanie szmatki. Przepiękne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te buteleczki to istne cudo. Piekne i eleganckie. Motyw ze szmatka rewelacja. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Te buteleczki to istne cudo. Piekne i eleganckie. Motyw ze szmatka rewelacja. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne , eleganckie,Gosiu zawsze coś pięknego tworzysz.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie ozdobiłaś te butelki! Są bardzo eleganckie! I obie tak cudne, że nie wiedziałabym którą wybrać:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gosiu cudowne te butelki i bardzo eleganckie.
    Idziesz jak burza z tym ozdabianiem .
    Pozdrówka z rana :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No i licznik przeleciał.... a tak na niego polowałam hahahahha
    Pozdrowionka Gosiu

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne butelki!!! Wspaniale ozdobione!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ piękna ta Twoja koronkowa robótka. Bo takie przychodzi mi na myśl skojarzenie patrząc na te buteleczki.Super , bardzo oryginalne zwłaszcza ta z materiałem.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne te butelki :) i widać że dużo pracy i serca w nie włożone zostało :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale super, szczególnie ta pierwsza wpadła mi w oko.
    Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  24. Brak słów jak opisać butelki poprostu cudo.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Brak słów jak opisać butelki poprostu cudo.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zachwycające buteleczki:) Przepiękne są te koronkowe motywy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Un lavoro bellissimo, con un effetto finale molto decorativo e raffinato, davvero complimenti!!
    Annarita

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne butelki! Pierwsza wygląda jakby była malowana, a druga zachwyca tym właśnie materiałem. Piekne efekty, jestem zachwycona :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń